• babybabe

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-04-06 09:55:32 följande:
    BabyBabe!!! Bra namn. Man kan ju inte få annat än bra associationer. En Babybabe liksom...måste vara hett Flört. Tack för klappen på axeln Kyss
    Har för mig jag läste du var i en 40års kris eller liknande? Herregud, du ser inte ut som 40.. Mitt ex är 40 och ser inte heller ut som de. Ni måste vara konsvererade Flört

Hahah, lovar jag inte är gräslig..^^ Vem vet, kanske postar en bild här inom en snar framtid, ibland kan jag överraska ;P
  • NOEL75
    babybabe skrev 2013-04-06 09:59:45 följande:
    Har för mig jag läste du var i en 40års kris eller liknande? Herregud, du ser inte ut som 40.. Mitt ex är 40 och ser inte heller ut som de. Ni måste vara konsvererade Flört

Hahah, lovar jag inte är gräslig..^^ Vem vet, kanske postar en bild här inom en snar framtid, ibland kan jag överraska ;P
    Ahh nu gick det upp ett ljus här!! Tyckte jag kände igen ditt namn. Du har postat i "gubbknullartråden" haha. Fast jag är inte riktigt 40 än. Håller bara på att ladda upp för den stora krisen här. Vill vara väl förberedd när stormen rullar in. Så vem vet jag kanske inte verkar lika konserverad längre när den stora dagen kommer....

Klart du skal posta en bild!! Att överraska är bra för karaktären.  
  • Foreverlove

Hahaha..ja det ballade ur i natt helt klart.
    Fmartin jag är kvinna men har inte Skype.
    Imponerad av din kroppsdel. Väldigt fin.

• babybabe
    NOEL75 skrev 2013-04-06 10:09:49 följande:
    Ahh nu gick det upp ett ljus här!! Tyckte jag kände igen ditt namn. Du har postat i "gubbknullartråden" haha. Fast jag är inte riktigt 40 än. Håller bara på att ladda upp för den stora krisen här. Vill vara väl förberedd när stormen rullar in. Så vem vet jag kanske inte verkar lika konserverad längre när den stora dagen kommer....

Klart du skal posta en bild!! Att överraska är bra för karaktären.  
    Hahhaa japp det var jag som var in där ja! :P Nä då är du lammkött än, född 75 antar jag :P Hahah tat lugnt, du kommer inte bli gubbe vid 40 Glad Ålder är bara en siffra. Det är ju tur det finns äldre karlar än 25, tacka fan för det Glad Be happy !!

Hhaha ja, jag ska överväga saken.. Är så långt ifrån mig det går och komma, men ah.. hmm :P 
  • NOEL75
    babybabe skrev 2013-04-06 10:19:13 följande:
    Hahhaa japp det var jag som var in där ja! :P Nä då är du lammkött än, född 75 antar jag :P Hahah tat lugnt, du kommer inte bli gubbe vid 40 Glad Ålder är bara en siffra. Det är ju tur det finns äldre karlar än 25, tacka fan för det Glad Be happy !!

Hhaha ja, jag ska överväga saken.. Är så långt ifrån mig det går och komma, men ah.. hmm :P 
    Jag är happy...Inte minst när jag märker att det går att attrahera vackra kvinnor i alla åldrar haha. Det tillgängliga åldersspannet har ju faktiskt ökat sen man var 25.

Klart du skall överväga saken. Det är så långt ifrån mig man kan komma också...eller var innan belöningssystemet började göra sitt jobb.... 
  • babybabe
    NOEL75 skrev 2013-04-06 10:45:31 följande:
    Jag är happy...Inte minst när jag märker att det går att attrahera vackra kvinnor i alla åldrar haha. Det tillgängliga åldersspannet har ju faktiskt ökat sen man var 25.

Klart du skall överväga saken. Det är så långt ifrån mig man kan komma också...eller var innan belöningssystemet började göra sitt jobb.... 
    Ja du ser Glad Haha det är så pass? Men det känns så larvigt och ladda upp en bild och baara: "Seeeeee så säg nå fint! "Hahhaa ;) Även om jag inte tycker ni är larviga Glad Men att ladda upp en bild här och på instagram är ju typ sak samma.. ? Hmm :P
  • Amys

Jaha ja, Några har visst roat sig härinne under nattens gång. Skulle tippa på att personerna i fråga har för mycket fritid och för lite sexliv{#emotions_dlg.djavulsk}Flört

Snygga stövlar, Lotus! Blev sugen på att rota fram mina egna ur garderoben...

• lotus1301
    Amys skrev 2013-04-06 11:16:10 följande:
    Jaha ja, Några har visst roat sig härinne under nattens gång. Skulle tippa på att personerna i fråga har för mycket fritid och för lite sexliv{#emotions_dlg.djavulsk}Flört

Snygga stövlar, Lotus! Blev sugen på att rota fram mina egna ur garderoben...
    HmmObestämd vi kan nog enas om att det inte är ngt att bry sig om.......... och tack {#emotions_dlg.flower}Glad.
  • Anonym
    Amys skrev 2013-04-06 11:16:10 följande:
    Skulle tippa på att personerna i fråga har för mycket fritid och för lite sexliv{#emotions_dlg.djavulsk}Flört
    Gäller inte det alla som postar här inne? För mycket fritid och för lite sexliv och bekräftelse?
Svar på tråden Helkroppstråden