• NOEL75

Helkroppstråden

babybabe skrev 2013-04-06 11:13:01 följande:
    Ja du ser Glad Haha det är så pass? Men det känns så larvigt och ladda upp en bild och baara: "Seeeeee så säg nå fint! "Hahhaa ;) Även om jag inte tycker ni är larviga Glad Men att ladda upp en bild här och på instagram är ju typ sak samma.. ? Hmm :P
    Javisst är det fånigt haha....Använder inte instagram. Postar bara bilder anonymt haha Skilnaden är ju att vi inte kan se dig på instagram. Men klart du inte skall posta här om det bär dig emot och känns fånigt! Det kanske dessutom bara är vi med ålersnoja som har ett så stort bekräftelsebehov Oskyldig
  • lotus1301
    Anonym skrev 2013-04-06 11:30:32 följande:
    Gäller inte det alla som postar här inne? För mycket fritid och för lite sexliv och bekräftelse?
    Om du skulle ha möjlighet att titta in i den slutna tråden skulle du se att de flesta av oss har ett blomstrande och händelserikt sexlivSkrattande
  • pink  dolly

Noel, du vet att du fortfarande kommer attrahera damer när du är 80 med din attityd och utseende... ;) Oj, nu var jag visst snäll.. Men det får va för den här gången ;)

• NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-06 11:30:32 följande:
    Gäller inte det alla som postar här inne? För mycket fritid och för lite sexliv och bekräftelse?
    Kan man ha för mycket fritid?? Kan ju bara tala för mig själv och du har  helt rätt anonym. Mer sexliv och mer bekräftelse skulle jag absolut inte tacka nej till....Vet inte hur mycket som vore för mycket...frågan är om 24 timmarsdygnet skulle räcka... Å andra sidan har jag ju andra behov också. Mat, sömn, träning....hmm pengar behöver jag ju också. Då måste jag jobba ibland. Ja det blir för lite över till sexliv och bekräftelse precis som du säger när jag räknar ihop allt. 
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-06 11:34:00 följande:
    Om du skulle ha möjlighet att titta in i den slutna tråden skulle du se att de flesta av oss har ett blomstrande och händelserikt sexlivSkrattande
    Har sett bilderna på ett annat ställe Nej de flesta av er har inte det, men någon enstaka har det
  • NOEL75
    pink dolly skrev 2013-04-06 11:34:04 följande:
    Noel, du vet att du fortfarande kommer attrahera damer när du är 80 med din attityd och utseende... ;) Oj, nu var jag visst snäll.. Men det får va för den här gången ;)
    Åhhh tack Dockan!! Äntligen sken din snällhet igenom lite. Tror du har helt rätt, men jag tror inte det är min attityd och utseende som kommer vara dragningskraften då utan att jag kommer ha lagt allt mitt sparade kapital på att ha den mest maxade rullatorn på hemmet.
  • pink  dolly

Haha, jag skiter faktiskt i rullatorn. Då tittar jag heller på dig ;)

• lotus1301
    NOEL75 skrev 2013-04-06 11:39:06 följande:
    Åhhh tack Dockan!! Äntligen sken din snällhet igenom lite. Tror du har helt rätt, men jag tror inte det är min attityd och utseende som kommer vara dragningskraften då utan att jag kommer ha lagt allt mitt sparade kapital på att ha den mest maxade rullatorn på hemmet.
    Åhh en sådan där trimmad DHX 2000 med dubbla bromsar och vadderad sitsFörvånad........ fan nu blev jag avundsjuk Flört.
  • NOEL75
    lotus1301 skrev 2013-04-06 11:41:46 följande:
    Åhh en sådan där trimmad DHX 2000 med dubbla bromsar och vadderad sitsFörvånad........ fan nu blev jag avundsjuk Flört.
    Precis och värsta soundsystemet på det...Spelar dr Dre i parken...
Svar på tråden Helkroppstråden