Helkroppstråden
[quote=74384811][quote-nick]Anonym (milf) skrev 2014-11-22 23:42:29 följande:[/quote-nick][/quote]
Milf indeed..
[quote=74384811][quote-nick]Anonym (milf) skrev 2014-11-22 23:42:29 följande:[/quote-nick][/quote]
Milf indeed..
...och bak
Kan delvis hålla med om det. Det är väl kanske så att vältränat är vad de flesta av de kvinnor som är aktiva på tråden nu går i gång på. Att de var en större spännvidd på kvinnornas preferenser tidigare i tråden.Min uppfattning är att männen ger komplimanger till en större spridning av kroppstyper.Ser inget fel i det, men det är klart att det kan vara lite trist för de män som inte är vältränade.
Det viktigaste är dock att det inte ges negativa kommentarer.
Håller med. I princip alla kvinnor som postar bilder här kan vara lugna med att bli bekräftade och så ska det ju vara. Det kostar nämligen väldigt lite att skriva nåt positivt om nån. Många män däremot ignoreras helt om de inte är vältränade och smala. Kvinnor är snålare med positiva kommentarer till en "medelsvenssonkropp" än män helt enkelt!
Skärpning kvinnor, det är hårt att vara man också! :)
Jag kan erkänna att jag är dålig på att kommentera öht! Gör det ibland, jag lovar skärpning
Men de ger inte dåliga kommentar (åt oss män), i alla fall.
Jag kan erkänna att jag är dålig på att kommentera öht! Gör det ibland, jag lovar skärpning
Bild