• Pillare

Helkroppstråden

[quote=74384811][quote-nick]Anonym (milf) skrev 2014-11-22 23:42:29 följande:[/quote-nick][/quote]

Milf indeed..

• villaste
    Jon the papa skrev 2014-11-23 00:47:39 följande:
    Haha men oj då känner jag ju igen dig ;) Herre gisses är du 44! Vadå vm i genetik! Hade ju inte blinkat en sekund för en av hela trådens fagraste ! :D

Hemma igen efter bion nu, bidde ingen ölrunda för såg lite kalt ut ute så nu är en hemma lite lätt frusen istället. Lite sked o bus hade ju IKKE varit fel direkt! 
    Haha jag är inte 44, det nicket är inte mitt! Jag är 29
  • Jonte71
    EnDagiLivet skrev 2014-11-23 00:50:08 följande:
    Min kropp mår även  bra i profil. Cool
    Du är vacker, både framifrån och i profil! Du har en kropp som skulle vara härligt att ha i famnen, skulle gärna börja med än lång varm kram!
  • Aros02
    Anonym (44) skrev 2014-11-23 01:34:18 följande:

...och bak 

Fina bilder på mycket vacker kropp!
  • Aros02
    Anonym (Kanske det kanske.) skrev 2014-11-22 19:09:52 följande:

Kan delvis hålla med om det. Det är väl kanske så att vältränat är vad de flesta av de kvinnor som är aktiva på tråden nu går i gång på. Att de var en större spännvidd på kvinnornas preferenser tidigare i tråden.Min uppfattning är att männen ger komplimanger till en större spridning av kroppstyper.Ser inget fel i det, men det är klart att det kan vara lite trist för de män som inte är vältränade.

Det viktigaste är dock att det inte ges negativa kommentarer.

Håller med. I princip alla kvinnor som postar bilder här kan vara lugna med att bli bekräftade och så ska det ju vara. Det kostar nämligen väldigt lite att skriva nåt positivt om nån. Många män däremot ignoreras helt om de inte är vältränade och smala. Kvinnor är snålare med positiva kommentarer till en "medelsvenssonkropp" än män helt enkelt!

Skärpning kvinnor, det är hårt att vara man också! :)
  • Pillare
    Aros02 skrev 2014-11-23 09:33:16 följande:

Håller med. I princip alla kvinnor som postar bilder här kan vara lugna med att bli bekräftade och så ska det ju vara. Det kostar nämligen väldigt lite att skriva nåt positivt om nån. Många män däremot ignoreras helt om de inte är vältränade och smala. Kvinnor är snålare med positiva kommentarer till en "medelsvenssonkropp" än män helt enkelt!

Skärpning kvinnor, det är hårt att vara man också! :)

Men de ger inte dåliga kommentar (åt oss män), i alla fall.
  • villaste

Jag kan erkänna att jag är dålig på att kommentera öht! Gör det ibland, jag lovar skärpning

• Aros02
    Pillare skrev 2014-11-23 09:35:05 följande:

Men de ger inte dåliga kommentar (åt oss män), i alla fall.

Ok, kanske sant att rötäggen som skriver negativt nästan enbart är män men faktum kvarstår ändå tycker jag när jag följt tråden att det är som jag skriver!
  • Aros02
    villaste skrev 2014-11-23 09:39:16 följande:

Jag kan erkänna att jag är dålig på att kommentera öht! Gör det ibland, jag lovar skärpning

Bra! :)

Kostar lite att vara generös menar jag. Något jag försöker påminna mig själv om!