• Memorex89

Helkroppstråden

Charlotte M skrev 2014-11-23 10:02:38 följande:

Sådär ser en riktig man ut, sixpack i all ära men jag (som är lite småfet själv) trivs allra bäst med män som dig. Jag blir bara stressad av alla vältränade män även om dom är väldigt fina. jag säger nog emot mig själv här men det är inge ovanligtalls.

Men tackar så mycket :) jag är iaf nöjd över min kropp :D
  • villaste
    Anonym (UUU) skrev 2014-11-23 11:17:31 följande:
    Men, det är ju naivt att tro någon sådant. Skärp dig!
    Om det är det man ser, varför är det naivt att tro att det är så? Jag vet att inte alla ser likadana ut, är inte dum i huvudet.. Men om man får se mer kroppar av alla former så blir det mer normaliserat än vad det är i dagsläget med all tränings och hälsotrend
  • Fröken36
    Memorex89 skrev 2014-11-23 04:15:12 följande:
    Snyggt, extra plus för snygga underkläder. Drömmer
    I just have a friendly pussy
  • Pillare
    villaste skrev 2014-11-23 11:20:49 följande:

Om det är det man ser, varför är det naivt att tro att det är så? Jag vet att inte alla ser likadana ut, är inte dum i huvudet.. Men om man får se mer kroppar av alla former så blir det mer normaliserat än vad det är i dagsläget med all tränings och hälsotrend

Då ska jag skicka masso av bilder till dig. :-P
  • Fröken36
    villaste skrev 2014-11-23 11:20:49 följande:
    Det är väl ungefär så jag tänker också. Sen dras mina blickar till vältränade män. Det är vad jag personligen gillar att titta på.

Sedan är verkligheten något helt annat då mina tidigare pojkvänner varit i alla möjliga olika former, då jag dras väldigt mycket till det inre. Jag kan inte se ert inre i denna tråd, så då blir det som det blir.

Men jag är inte sämre människa än att jag kan ändra på mig. Puss på er denna underbara söndag.

Hjärta
  • villaste
    Fröken36 skrev 2014-11-23 11:27:36 följande:
    Det är väl ungefär så jag tänker också. Sen dras mina blickar till vältränade män. Det är vad jag personligen gillar att titta på.

Sedan är verkligheten något helt annat då mina tidigare pojkvänner varit i alla möjliga olika former, då jag dras väldigt mycket till det inre. Jag kan inte se ert inre i denna tråd, så då blir det som det blir.

Men jag är inte sämre människa än att jag kan ändra på mig. Puss på er denna underbara söndag.

Hjärta
    Jag tränar väldigt mycket med, och vet hur svårt det är att bygga muskler, därför uppskattar jag när folk lägger ner tid på sin kropp. För jag vet att det är hårt jobb bakom.. Jag vet att jag är knäpp som tycker så, och det är ett helvete när msn är singel.. Rätt många som faller bort pga det, men det är mitt eget fel så...
  • Fröken36
    villaste skrev 2014-11-23 11:33:30 följande:
    Jag tränar väldigt mycket med, och vet hur svårt det är att bygga muskler, därför uppskattar jag när folk lägger ner tid på sin kropp. För jag vet att det är hårt jobb bakom.. Jag vet att jag är knäpp som tycker så, och det är ett helvete när msn är singel.. Rätt många som faller bort pga det, men det är mitt eget fel så...
    Skål
  • Memorex89
    Fröken36 skrev 2014-11-23 11:22:12 följande:

Snyggt, extra plus för snygga underkläder. 

Woho tackar så mycket :) Gillar att kolla in dina bilder iaf :)
  • Fröken36
    Memorex89 skrev 2014-11-23 11:37:16 följande:
    Woho tackar så mycket :) Gillar att kolla in dina bilder iaf :)
    Kyss
  • Memorex89

[quote=74386114][quote-nick]Fröken36 skrev 2014-11-23 11:39:04 följande:[/quote-nick][/quote]

Så jag tackar ju inte nej om du vill lägga till fler bilder (a)