• Aros02

Helkroppstråden

Fröken36 skrev 2014-11-23 11:27:36 följande:

Det är väl ungefär så jag tänker också. Sen dras mina blickar till vältränade män. Det är vad jag personligen gillar att titta på.

Sedan är verkligheten något helt annat då mina tidigare pojkvänner varit i alla möjliga olika former, då jag dras väldigt mycket till det inre. Jag kan inte se ert inre i denna tråd, så då blir det som det blir.

Men jag är inte sämre människa än att jag kan ändra på mig. Puss på er denna underbara söndag.

Du är ju på intet sätt unik i att tycka vältränade kroppar är estetiskt tilltalande, snarare är du i det som vilken medelsvensson som helst! Skådespelare ser ut som de gör av en anledning. Men kan du för en liten stund tänka på hur det skulle va om dina senaste fem inlägg gått totalt omärkta förbi? Så är det nämligen för vissa!
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2014-11-23 12:02:36 följande:
    Du är ju på intet sätt unik i att tycka vältränade kroppar är estetiskt tilltalande, snarare är du i det som vilken medelsvensson som helst! Skådespelare ser ut som de gör av en anledning. Men kan du för en liten stund tänka på hur det skulle va om dina senaste fem inlägg gått totalt omärkta förbi? Så är det nämligen för vissa!
    Jag förstår och tar till mig. {#emotions_dlg.flower}
    I just have a friendly pussy
  • Jon the papa

Strax iväg o fira lillsyrrans 30års dag och fuska loss med nån form av smörgåstårtlättja ???? Men lite får en leva också. Så bjuder på lite mer dusch till alla ni goa i tråden :) Kram på er ????

• Fröken36
    Jon the papa skrev 2014-11-23 12:04:21 följande:

Strax iväg o fira lillsyrrans 30års dag och fuska loss med nån form av smörgåstårtlättja ???? Men lite får en leva också. Så bjuder på lite mer dusch till alla ni goa i tråden :) Kram på er ????

Snygga ben. Mama likes. 
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-11-23 12:04:06 följande:

Jag förstår och tar till mig. 

Bra, alla har ett inre, det verkar t.o.m du ha! ;)
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2014-11-23 12:14:01 följande:
    Bra, alla har ett inre, det verkar t.o.m du ha! ;)
    Hjärta Puss på dina goa läppar Aros.
  • fliplondon
    EnDagiLivet skrev 2014-11-23 00:30:26 följande:

Min kropp och själ mår bra. Enjoy Glad

Riktigt fin kropp måste jaq säga!
  • Anonym (Ny 2)
    Jon the papa skrev 2014-11-23 12:04:21 följande:

Du får gärna bjuda in mig i duschen