• villaste

Helkroppstråden

Aros02 skrev 2014-11-23 09:44:59 följande:
    Bra! :)

Kostar lite att vara generös menar jag. Något jag försöker påminna mig själv om!
    Jag veeeet tänker ofta; mm läckert.. Men orkar inte kommentera.. Skäms nu
  • Nox Viator
    EnDagiLivet skrev 2014-11-23 00:50:08 följande:

Min kropp mår även  bra i profil. Cool
    Självsäkra kvinnor är sensuellt, och i vissa fall. Sexigt. Glad
    Those who fear the darkness have never seen what the light can do.
  • Charlotte M
    Memorex89 skrev 2014-11-23 04:15:12 följande:

phploIDQO41616.jpg
    Sådär ser en riktig man ut,Glad sixpack i all ära men jag (som är lite småfet själv) trivs allra bäst med män som dig. Jag blir bara stressad av alla vältränade män även om dom är väldigt fina. jag säger nog emot mig själv här men det är inge ovanligtalls.

• Anonym (Ny 2)

Orkar inte alltid kommentera alla bilder men ibland skriver jag att alla bilder är fina och då är det upp till var och en och ta emot komplimangen.

• Anonym (UUU)
    villaste skrev 2014-11-23 10:23:11 följande:
    Tycker det är bra att alla postar sina kroppar! Annars så tror folk att alla ser ut på ett visst sätt.
    Menar du allvar? Hur kan jag tro att det??
  • Pillare
    Anonym (Ny 2) skrev 2014-11-23 10:48:46 följande:

Orkar inte alltid kommentera alla bilder men ibland skriver jag att alla bilder är fina och då är det upp till var och en och ta emot komplimangen.

De män som vågar posta är ju oftast de som ser bäst ut.
  • Anonym (UUU)
    Anonym (44) skrev 2014-11-23 01:33:15 följande:
    Fram...
    Du är fantastisk, även om jag föredrar färgbilder.
    Kram.
  • villaste
    Anonym (UUU) skrev 2014-11-23 10:53:28 följande:
    Menar du allvar? Hur kan jag tro att det??
    Ja om man matas överallt med perfekta kroppar så blir det ju så man tror att folk ser ut.. Jag är mest på jobbet där vi bara är tjejer, och sen på gymmet, där de flesta är vältränade.. Så jag ser sällan alla kroppsformer
  • Aros02
    villaste skrev 2014-11-23 09:50:15 följande:

Jag veeeet tänker ofta; mm läckert.. Men orkar inte kommentera.. Skäms nu

Det jag skrev var inte riktat Mot någon utan För en generösare attityd! Det är allt jag menar! Det är ju kul att ta emot nåt snällt så då borde det va lätt att ge. Men så fungerar jag naturligtvis inte själv heller alltid!
  • Anonym (UUU)
    villaste skrev 2014-11-23 11:12:47 följande:
    Ja om man matas överallt med perfekta kroppar så blir det ju så man tror att folk ser ut.. Jag är mest på jobbet där vi bara är tjejer, och sen på gymmet, där de flesta är vältränade.. Så jag ser sällan alla kroppsformer
    Men, det är ju naivt att tro någon sådant. Skärp dig!