• Razz

Helkroppstråden

Fandango46 skrev 2013-04-10 14:49:59 följande:
    Jag har aldrig förstått varför man kan skriva anonymt på sexsidan? Bort med anonymiteten så blir det trevligare inlägg. Kanske inga alls iofs

Det är jag som är Anonym.
  • Anonym
    Fröken reserverad skrev 2013-04-10 14:44:37 följande:
    Svartsjuka eller avundsjuka är så klädsamt. .

Perfekt att du och alla andra anonyma gömmer er bakom det faktum att det inte går att spåra er.

Gratulerar till bitterheten.

Jag förstår inte riktigt, är det så att man är svartsjuk avundsjuk och bitter om man tycker att en person är ointressant?
  • lotus1301
    Anonym skrev 2013-04-10 15:02:56 följande:

Jag förstår inte riktigt, är det så att man är svartsjuk avundsjuk och bitter om man tycker att en person är ointressant?
    Sällan man bryr sig så mycket om något som är så ointressant .
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-10 15:07:46 följande:
    Sällan man bryr sig så mycket om något som är så ointressant .

Bryr sig om bilderna ja Det är väl vad tråden handlar om, bilderna och kropparna.
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-10 15:02:56 följande:

Man brukar inte berätta för folk som man anser ointressanta att de är ointressanta. De har med sociala koder att göra. Det är ingen som har glädje eller nytta av den informationen. Antingen blir någon sårad eller och framstår du som en idiot i andras ögon. Det du håller på med är bara destruktivt...

Har du aspergers är du dock förlåten.... 
  • lotus1301
    Anonym skrev 2013-04-10 15:12:08 följande:

Bryr sig om bilderna ja Det är väl vad tråden handlar om, bilderna och kropparna.
    Hade du tyckt jag var lika "onitressant" att kommentera om jag hade varit ordentligt överviktig, man och haft ett IQ lika med 0???
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-10 15:17:41 följande:
    Hade du tyckt jag var lika "onitressant" att kommentera om jag hade varit ordentligt överviktig, man och haft ett IQ lika med 0???

Spela roll, det är bilderna som räknas. Inget annat.
  • lotus1301
    Anonym skrev 2013-04-10 15:22:01 följande:

Spela roll, det är bilderna som räknas. Inget annat.

Tydligen inte då du gång på gång blandar in min ålder, personlighet osv.
  • Tom Araya

Att lotus faktiskt uppnått den ålder hon har och ändå är så läcker tycker jag gör henne ännu hetare. Solig

• Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-10 15:24:28 följande:
    Tydligen inte då du gång på gång blandar in min ålder, personlighet osv.

Oh no, that wasn't me. Det finns flera anonyma här. Jag skrev bara att ålder och personlighet är ointressant, det är bilderna som är intressanta. Eller hur?
Svar på tråden Helkroppstråden