Anonym skrev 2013-04-10 11:10:22 följande:
Hela den här diskussionen känns så onödigt. Att inte vara anonym skulle motverka syftet med att vara anonym. Jag står för vad jag skriver som anonym, annars hade jag inte varit anonym.
Fine jag släpper det.
Anonym skrev 2013-04-10 11:07:27 följande:
Hur kommer det sig att ni som var så flitiga anhängare i den slutna tråden har börjat hänga här där alla kan se er? Har det blivit tråkigt i slutna bildtråden så ni måste ut och ragga uppmärksamhet i den öppna delen av forumet?
Det börjar ju bli samma tråk som i den slutna tråden, bara lotus, noel samt mattias som har nån intern grej ihop som de tydligen måste visa upp för resterande flare....
Kan ni inte ta det i era inboxar ist?
Jo men jag kan absolut ta en paus här för din skull anonym. Fått intrycket att du bidrar väldigt mycket till en god stämning här och att folk känner sig välkomna att posta bilder. För du står väl för vad alla anonyma skriver i forumet eftersom du står för vad du skriver som anonym. Sist jag fick den kommentaren från dig så lämnade jag och några andra som postar här titt som tätt och plötsligt var det dött. Tycker stämningen brukar vara bra tills du kommer med dina tråkiga kommentarer. Men jag kan göra ett nytt försök genom att bidra till tråden genom min frånvaro.... Lycka till här!