• Aros02

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2014-12-21 12:16:36 följande:

Tack, va snäll du är Vet inte bara hur jag ska lyckas ringa om jag drunknar Tack snälla! Betyder mycket när det kommer från dig som är såå snygg!Ja jag säger ju det, passar skitbra där Tack snälla Aros!Tänkte inte ens på det när jag tog bilden, men efteråt tänkte jag att dom här skuggorna måste väl Aros godkänna! Haha!

Naee du NT, tror snarare det va så att du riggade bilden med platt frontljus först å sen mindes mina ord å fixade till den här fina bilden! Tack! :)
  • Quexet

Måste säga att det är lite dåligt med bilder på alla vackra karlar idag! Tomte

• Pillare
    Quexet skrev 2014-12-21 13:45:32 följande:

Måste säga att det är lite dåligt med bilder på alla vackra karlar idag! 

Ok, ska skicka en i privat. :-P
  • Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2014-12-21 13:34:26 följande:
    Jag har dock inte sett en enda del på dig som inte var fin, även när du har precis vaknat! smile5.gif
    WTF!!! 
    Hahahahahaha.............Förvånad............ööööö!!!!!
    (Nu jobbar mina två hjärnceller ordentligt kan jag säga)
  • Pentra

Hej på er alla sköna FL:are! ... Jag märker verkligen att jag varit borta från FL alldeles för länge. Har nu skummat lite i tråden och sett såå många otroligt härliga bilder på fina tjejer och killar. Skulle egentligen vilja ge en värmande kommentar till alla, men tyvärr så finns det inte utrymme för det. Sänder därför en stor kram till er alla. ... Jag känner även att jag inte längre kan med att smygflukta i denna underbara tråd. Min avatar har ju några på nacken nu så jag försöker bidra med en ganska nytagen bild. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pillare
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-21 13:50:04 följande:

WTF!!! 

Hahahahahaha.........................ööööö!!!!!

(Nu jobbar mina två hjärnceller ordentligt kan jag säga)

Emmmmmm, vet inte hur jag ska tolka detta. :-/
  • Aros02
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-21 10:22:39 följande:

Godmorgon....

Synd att jag inte såg den här redan på morron. Dan hade nog blivit mer inspirerad då!
  • Aros02

Quexet!

Vad hände med nylontemat??

Stannade det av? Jag vill uppmuntra dig och andra att fortsätta på det!

• Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2014-12-21 13:34:26 följande:
    Jag har dock inte sett en enda del på dig som inte var fin, även när du har precis vaknat! smile5.gif
    Okej! Vi gör om här! Haha
    inte många som sett mig när jag precis vaknat och definitivt mindre från denna tråd!! Typ så menar jag...därav mitt chockade inlägg...haha
  • Anonym (pillllan)
    Aros02 skrev 2014-12-21 13:57:55 följande:
    Synd att jag inte såg den här redan på morron. Dan hade nog blivit mer inspirerad då!
    Dagen är ju inte över än