• Aros02

Helkroppstråden

Pentra skrev 2014-12-21 15:12:25 följande:

Upptäckte just att det inte går att bifoga bild då man surfar med padda. Tråkigt. Gör ett nytt försök lite senare då jag befinner mig vid datorn ist. ...

Med vänlig hälsning,

Pentra

Det där är märkligt och irriterande. Om jag gör några småredigeringar i en bild som jag vill posta på paddan så går det inte att ladda upp från den sen. Nej då måste jag skicka den till iphonen å posta den därifrån om jag vill göra det mobilt. Borde vara same same tycker man men inte..

Nån som lyckas posta från en padda?
  • Quexet
    Borkason skrev 2014-12-21 14:45:05 följande:
    Jaså? ;)
    Härligt! Skrattande
    Aros02 skrev 2014-12-21 15:02:07 följande:
    Visst har jag det till dig men du får inte njuta så mycket att du glömmer orsaken till varför jag använder den på dig, nämligen mer nolyn i tråden! ;)
    Drömmer

• Ronga

Upptäckte just att det inte går att bifoga bild då man surfar med padda. Tråkigt. Gör ett nytt försök lite senare då jag befinner mig vid datorn ist. ...

Med vänlig hälsning,

Pentra

Testa via gamla familjeliv
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (NT)
    Fröken36 skrev 2014-12-21 12:26:22 följande:
    Dags att vi vackra damer ses och ehmm.."öppnar paket"...  {#emotions_dlg.flower}
    Tjejkväll med alla vackra damer och några flaskor vin vore nåt Solig
  • Anonym (NT)
    Aros02 skrev 2014-12-21 13:44:03 följande:
    Naee du NT, tror snarare det va så att du riggade bilden med platt frontljus först å sen mindes mina ord å fixade till den här fina bilden! Tack! :)
    Man kan trixa mycket med framkameran på mobilen, eller inte Flört
  • Trunk

Med vänlig hälsning,

Pentra

Oj... spännande! Följer med stort intresse vad som ska komma! :)
    Nyfiken
  • Anonym (NT)

Det pratas en del om nylon så jag slänger väl in en repris då Solig

Efter ett besök på ortens vattenhål igår är jag lite för trött idag för att ta nya bilder Flört
  • Pentra

Gör ett nytt bilduppladdningsförsök, som utlovat.
    Men Shiiit vilken tid det tog. Med alla krångligheter på nya FL så försöker jag nu med gamla FL ist...

Kram på er.
    /Pentra
  • Trunk
    Pentra skrev 2014-12-21 16:00:27 följande:

Gör ett nytt bilduppladdningsförsök, som utlovat.
    Men Shiiit vilken tid det tog. Med alla krångligheter på nya FL så försöker jag nu med gamla FL ist...

Kram på er.
    /Pentra
    WOW den var värd att vänta på! :)
    Nyfiken
  • Arcnice
    Quexet skrev 2014-12-21 13:45:32 följande:

Måste säga att det är lite dåligt med bilder på alla vackra karlar idag! Tomte

Har inte kunnat träna på 3 veckor pga sjukdom och känner mig inte allt för sexig för tillfället, men kan i alla fall bjuda på en reprisbild.

Come with me if you want to be awsome!