• Meddelande borttaget
  • Anonym

Vem är det som har sparat alla bilder på nakna kroppar här då? Jag vill pm:a denne och få tillgång till bilderna... Har funderat på att starta en blogg....

• lotus1301
    röderaff skrev 2013-04-10 15:33:59 följande:

Väldigt snygg bild på dig! Snygg vinkel! Tagit den själv?
    Nä det var anonym som tog den... snett underifrån medan jag höll ett fast grepp omkring hens hals Flört
  • Anonym

Jag vill veta vad som hänt med den slutna bildtråden?? Är det lönt att ansöka eller är det samma personer som hänger i den som innan? 

• Blueblood
    Anonym skrev 2013-04-10 15:40:13 följande:
    Jag vill veta vad som hänt med den slutna bildtråden?? Är det lönt att ansöka eller är det samma personer som hänger i den som innan? 
    Kan meddela herrn att den numera enbart består av bilder på erigerade penisar.
  • MrsPenn
    Blueblood skrev 2013-04-10 15:42:34 följande:
  • Anonym
    Blueblood skrev 2013-04-10 15:42:34 följande:
    Jag är faktiskt kvinna
    Jaha..är det några snyggingar då eller är det bara gubbar som inte får nåt hemma typ? 
  • Blueblood
    Anonym skrev 2013-04-10 15:51:16 följande:
    Jag är faktiskt kvinna
    Jaha..är det några snyggingar då eller är det bara gubbar som inte får nåt hemma typ? 
    I och med att det handlar om manliga könsorgan så kan jag klargöra att jag inte kollade särskilt noga.
  • Anonym
    Blueblood skrev 2013-04-10 15:53:34 följande:
    I och med att det handlar om manliga könsorgan så kan jag klargöra att jag inte kollade särskilt noga.
    Har lotusen och gänget flytt tråden nu då, är det därför de hänger här? 

E det några hetingar som hänger där kan jag tänka mig ansluta mig till den slutna annars skippar jag. 
  • Anonym
    Blueblood skrev 2013-04-10 15:53:34 följande:
    http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/storleken-har-betydelse
Svar på tråden Helkroppstråden