• NOEL75

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-04-10 15:51:16 följande:
    Jag är faktiskt kvinna
    Jaha..är det några snyggingar då eller är det bara gubbar som inte får nåt hemma typ? 
    Herregud hur många anonyma har vi här. Du kan ju inte vara anonym i den gruppen i alla fall. Det är samma gamla vanliga snyggingar ungefär. När det kommer in några nya snygga killar så brukar jag säga till dem att de har dålig personlighet, försöker se som att de är 25 när de egentligen är 40.... Har jag tur så försvinner de efter lite välriktade förolämpningar...

Om det inte skulle funka någon gång så har jag ytterligare ett knep jag tänkte ta till. Skriva elakheter om saker de gör i den tråden i denna tråden...Det skulle nog bita garanterat så att det inte kommer inte några nya snygga killar där.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-04-10 15:40:13 följande:
    Jag vill veta vad som hänt med den slutna bildtråden?? Är det lönt att ansöka eller är det samma personer som hänger i den som innan? 
    Den halvdog efter att jag startade en ny medlemsgrupp med ungefär samma syfte.
    Nu fungerar den gamla som en test för nya okända att visa vad de går för innan de kan bli aktuella för den nya gruppen. Vart så less på oseriösa och inaktiva medlemmar.

I den nya gruppen är vi ett mindre antal men desto mer seriösa och aktiva medlemmar.
  • lotus1301
    Anonym skrev 2013-04-10 15:59:22 följande:
    Har lotusen och gänget flytt tråden nu då, är det därför de hänger här? 

E det några hetingar som hänger där kan jag tänka mig ansluta mig till den slutna annars skippar jag. 

Vad coolt det känns att ha ett eget gäng Cool.
  • ander25k
    lotus1301 skrev 2013-04-10 16:08:17 följande:

Bättre stämning i dom slutna trådarna , slipper en massa tråkiga anonyma.
  • Blueblood

Angående den slutna tråden: eftersom majoriteten av bilderna som finns där är på erigerade mansorgan, vad diskuterar ni sinsemellan? Om det är vackra bilder? Bra miljö? Ger ni varandra tips på vilka vinklar man kan använda sig av? 

• Tom Araya
    Blueblood skrev 2013-04-10 16:14:45 följande:
    Angående den slutna tråden: eftersom majoriteten av bilderna som finns där är på erigerade mansorgan, vad diskuterar ni sinsemellan? Om det är vackra bilder? Bra miljö? Ger ni varandra tips på vilka vinklar man kan använda sig av? 
    Det får man veta om man är där.
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-10 16:08:17 följande:

Du, Noel och Mattias
  • Meddelande borttaget
  • Philipsson
    justnextdoor skrev 2013-04-10 16:18:27 följande:
    Jävligt sexig är du Lotus!! Bilderna talar!!

Det är inte många som är så sexiga så de t om får fram avunden i folk så de bara måste skriva som anonyma och få ut det... Släpp era flottiga fingrar från tangentbordet och ta tag i era liv istället!!

Skapa en egen tråd "jag är inte bitter" är mitt förslag!
    De som uppmanar andra att "ta tag" i sina liv, talar som präster, profeter.
    Ja, det är jag på bilden.
  • NOEL75
    justnextdoor skrev 2013-04-10 16:18:27 följande:
    Jävligt sexig är du Lotus!! Bilderna talar!!

Det är inte många som är så sexiga så de t om får fram avunden i folk så de bara måste skriva som anonyma och få ut det... Släpp era flottiga fingrar från tangentbordet och ta tag i era liv istället!!

Skapa en egen tråd "jag är inte bitter" är mitt förslag!
    Gott att se dig dörren!!! En man som står stadigt när det blåser snålt
Svar på tråden Helkroppstråden