• Anonym (Gnällspik)

Helkroppstråden

Tyler skrev 2014-12-31 21:24:26 följande:

Gott nytt till samtliga:)

Ojoj...vilken het kropp, jag hoppades att du skulle lägga in en ny bild efter att den du la in häromdagen försvann. Klart hetast i denna tråd,  Jag postar aldrig själv men kul att titta när såna här läckerbitar dyker uppDrömmer

Ignorera nicket, det hänger tyvärr med sen tidigare och har inte med dig att göra.
  • Tyler
    Anonym (Gnällspik) skrev 2015-01-01 11:42:11 följande:

Ojoj...vilken het kropp, jag hoppades att du skulle lägga in en ny bild efter att den du la in häromdagen försvann. Klart hetast i denna tråd,  Jag postar aldrig själv men kul att titta när såna här läckerbitar dyker upp

Ignorera nicket, det hänger tyvärr med sen tidigare och har inte med dig att göra.

Tackar...det värmer...du låter inte alls särskilt gnällig:)
  • Anonym (Gnällspik)
    Tyler skrev 2015-01-01 11:52:49 följande:
    Tackar...det värmer...du låter inte alls särskilt gnällig:)
    Varsågod
    Det är jag inte, det nicket var en referens till en person som gnällde en massa i tråden. Man verkar inte kunna ändra anonyma nick i samma tråd, kanske funkar bättre i mobilen.
  • villaste

Gott nytt år på er alla hoppas att ni haft en trevlig natt, här har det vart väldigt ensamt

• straight arrow
    villaste skrev 2015-01-01 12:15:48 följande:

Gott nytt år på er alla hoppas att ni haft en trevlig natt, här har det vart väldigt ensamt

Du är så fin som alltid! Tråkigt att du varit ensam
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • lynx800

Oj hur kan du va ensam hade aldrig släppt dej. Hör av dej
  • Börjaom2014

Gott nytt år till dig oxå...det var en härligt sexig bild på dig... Du skulle vara här istället ;)
  • Fröken36

Men Nyvaken, du vet ju reglerna..vi vill inte ha dig avstängd. :)  Har du knullat ihjäl JTP? Solig

Tråkigt att det varit ensam, men nu är det nytt år och vi finns alltid här. {#emotions_dlg.flower}
  • Fröken36

Min första svartvita bild. Kyss
    ..

The bad news is that time flies, the good news is that you are the pilot.