• villaste

Helkroppstråden

Men seriöst, han la upp bilden på oss.. Dessutom har jag inte gått in på nåt privat angående honom.. Finns ingen anledning att göra det

• Fröken36
    villaste skrev 2015-01-01 16:05:03 följande:

Men seriöst, han la upp bilden på oss.. Dessutom har jag inte gått in på nåt privat angående honom.. Finns ingen anledning att göra det

Precis min tanke..och det visste jag att du inte skulle heller för vi har som tur är vissa gränser mitt i vår knasiga humor. 
  • Aros02

Ok, det låter bra det!

Tyckte det var en sorglig jargong bara!

Men jag skojade med er också!

Menar ni att ni inte genomskådade det?

Mitt alter ego serrni! ;)

• Anonym (Håller med)
    Aros02 skrev 2015-01-01 16:10:43 följande:

Ok, det låter bra det!

Tyckte det var en sorglig jargong bara!

Men jag skojade med er också!

Menar ni att ni inte genomskådade det?

Mitt alter ego serrni! ;)

Du har rätt, det var en sorglig jargong. Jag reagerade på samma sätt, utan att känna någon av de inblandade.
  • Aros02
    Anonym (Håller med) skrev 2015-01-01 16:19:33 följande:

Du har rätt, det var en sorglig jargong. Jag reagerade på samma sätt, utan att känna någon av de inblandade.

Ja faktiskt!

Jag menar ska man skylla på ett alter ego så kan man ju svina hur mycket som helst bakom det!

Jag har inte hängt med så jag visste inte att snubben lagt ut bilden frivilligt. Men då kan man som jag och du missförstå..

Tror jag e för gammal eller har för hög integritet för att haja grejen med att outa om man träffar nån här. Bara intrigmakarcirkus vare sig man spelar en roll under ett alter ego eller inte.

Ja så torr e jag. Vissa saker e privata för mig punkt slut!
  • Anonym ( )

Vad omoget att diskutera människor som vore de vandringspokaler.

• villaste

Nej jag tvingade honom att lägga ut bilden, därför han såg så vettskrämd ut på den

Nä men som sagt alla är olika och det finns olika anledningar till att man hänger i tråden.. Alla är inte här pga dåligt självförtroende, vissa tycker bara att det är kul att visa upp sig och då om man träffats här så är det kul att göra det ihop

• Aros02
    Anonym ( ) skrev 2015-01-01 16:46:55 följande:

Vad omoget att diskutera människor som vore de vandringspokaler.

Ja, var det inte sånt man gjorde i nian?

Men visst, alla e olika å alla har olika syften förstås.
  • Anonym (Håller med)
    Aros02 skrev 2015-01-01 16:41:46 följande:
    Ja faktiskt!

Jag menar ska man skylla på ett alter ego så kan man ju svina hur mycket som helst bakom det!

Jag har inte hängt med så jag visste inte att snubben lagt ut bilden frivilligt. Men då kan man som jag och du missförstå..

Tror jag e för gammal eller har för hög integritet för att haja grejen med att outa om man träffar nån här. Bara intrigmakarcirkus vare sig man spelar en roll under ett alter ego eller inte.

Ja så torr e jag. Vissa saker e privata för mig punkt slut!
    Även om killen ifråga lagt ut en bild tidigare betyder inte det att han är ok med att de skriver om honom på det sätt som skett, i en öppen tråd. Vissa tycker att man kan ursäkta allt med att kalla det "humor". Märkligt.