• Aros02

Helkroppstråden

Anonym (Håller med) skrev 2015-01-01 16:53:31 följande:

Även om killen ifråga lagt ut en bild tidigare betyder inte det att han är ok med att de skriver om honom på det sätt som skett, i en öppen tråd. Vissa tycker att man kan ursäkta allt med att kalla det "humor". Märkligt.

Håller med, det är ett ytterst bräckligt argument som inte håller särskilt långt när man synar det. Men nu ska jag inte säga mer. Har sagt mitt!
  • Anonym (Håller med)
    Aros02 skrev 2015-01-01 16:54:28 följande:

.. men jag e ju här så jag kanske ska hålla käften bara! .. Haha!

Nu vet du i vilket fall att du riskerar att bli diskuterad öppet i tråden om du skulle träffa någon/ några privat.
  • villaste
    Aros02 skrev 2015-01-01 16:57:16 följande:
    Håller med, det är ett ytterst bräckligt argument som inte håller särskilt långt när man synar det. Men nu ska jag inte säga mer. Har sagt mitt!
    Jag tycker att du verkar ha väldigt svårt att veta vilket ben du ska stå på? Först reagerar du, sen "skojar" du, när du får medhåll så reagerar du igen.. Hur ska du ha det??
  • Börjaom2014

Har man visat upp sig här kroppen och andra fina delar..och då träffar någon härifrån.. Så får man nog räkna med att folk pratar... Take IT or leave IT ..

Verkligheten är hård...vissa saker är hårdare.. ;)
  • villaste
    Börjaom2014 skrev 2015-01-01 17:03:31 följande:

Har man visat upp sig här kroppen och andra fina delar..och då träffar någon härifrån.. Så får man nog räkna med att folk pratar... Take IT or leave IT ..

Verkligheten är hård...vissa saker är hårdare.. ;)
    Ja, speciellt om man lagt ut en bild ihop med varandra, då är det väl klart att folk pratar, och med tanke på att jag inte la ut nåt sen jag träffade honom, så förstår jag att fröken undrade vad som hände.. Inget mer med det liksom
  • Anonym (pillllan)
    villaste skrev 2015-01-01 12:39:17 följande:
    Tack alla goa smile1.gif

Nja jtp insåg att han inte ville ha bästa sexet han haft ever :-O
    Alltså, vad är det här! 
    Jag tycker att redan här hade du kunnat skrivit 'det är privat'!!
    Oavsett om du inte tycker att du outat honom, så har ni gått för lång. Det har inte varit den trevligaste tonen sinsemellan er två om honom..
    Oavsett om han ville lägga ut bilden, så hade du kunnat strunta i att svara på frågorna här, eller skrivit att det blev inge mer! Tycker det här var väldigt omoget gjort och det står jag fan för!
  • villaste
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-01 17:09:41 följande:
    Alltså, vad är det här! 
    Jag tycker att redan här hade du kunnat skrivit 'det är privat'!!
    Oavsett om du inte tycker att du outat honom, så har ni gått för lång. Det har inte varit den trevligaste tonen sinsemellan er två om honom..
    Oavsett om han ville lägga ut bilden, så hade du kunnat strunta i att svara på frågorna här, eller skrivit att det blev inge mer! Tycker det här var väldigt omoget gjort och det står jag fan för!
    Jag skrev ju inget illa om honom, det skulle jag aldrig göra oavsett vem det var eller nåt sånt. Det jag skrev var ju väldigt anonymt, och dessutom tror du verkligen att det är anledningen till att vi inte träffas mer? Vore väl väldigt konstig anledning?
  • villaste
    villaste skrev 2015-01-01 17:16:35 följande:
    Jag skrev ju inget illa om honom, det skulle jag aldrig göra oavsett vem det var eller nåt sånt. Det jag skrev var ju väldigt anonymt, och dessutom tror du verkligen att det är anledningen till att vi inte träffas mer? Vore väl väldigt konstig anledning?
    Ska tillägga också att jag outa inte honom utan mig själv.. Skrev det bästa sexet han haft, vilket innebär att jag är grym, har faktiskt inget med honom att göra
  • Quexet

Det känns lite kyligt i tråden just nu, så jag får väl försöka lätta upp lite med en bild! Solig

• Anonym (JangoFett)
    Quexet skrev 2015-01-01 17:47:26 följande:

Det känns lite kyligt i tråden just nu, så jag får väl försöka lätta upp lite med en bild! 

Det lättade upp! :)