• Fröken36

Helkroppstråden

Quexet skrev 2015-01-01 17:47:26 följande:

Det känns lite kyligt i tråden just nu, så jag får väl försöka lätta upp lite med en bild! Solig

Alltid lika snygg. :)
  • villaste

Har aldrig förstått vad alla stela människor får ut utav tråden aja får väl lätta upp stämningen med

• Pillare
    Quexet skrev 2015-01-01 17:47:26 följande:

Det känns lite kyligt i tråden just nu, så jag får väl försöka lätta upp lite med en bild! 

Sexig tjej.

Fast jag tror jag har redan sett den bilden.
  • Fröken36
    villaste skrev 2015-01-01 18:07:22 följande:

Har aldrig förstått vad alla stela människor får ut utav tråden aja får väl lätta upp stämningen med

Det är ju så Villaste att du och jag vi bara blundar och pekar på någon kåt stackare som vi släpar hem och sätter på. Solig
    Det kan ju inte alls vara så att vi pratar med killarna och lär känna dem och deras humor och utefter det gör val vad vi kan och får skriva och inte här i tråden. Drömmer

Ps. Jag tror jag har likadana string. 
  • Quexet
    Anonym (JangoFett) skrev 2015-01-01 17:50:48 följande:
    Det lättade upp! :)
    Solig
    Fröken36 skrev 2015-01-01 17:51:49 följande:
    Alltid lika snygg. :)
    Tack fina du! {#emotions_dlg.flower}
    Pillare skrev 2015-01-01 18:08:04 följande:
    Sexig tjej.

Fast jag tror jag har redan sett den bilden.
    Jaja, får väl offra ett glas vin eller två ikväll, så kanske det kommer något nytt?! Skål

• villaste
    Fröken36 skrev 2015-01-01 18:15:44 följande:
    Det är ju så Villaste att du och jag vi bara blundar och pekar på någon kåt stackare som vi släpar hem och sätter på. Solig
    Det kan ju inte alls vara så att vi pratar med killarna och lär känna dem och deras humor och utefter det gör val vad vi kan och får skriva och inte här i tråden. Drömmer

Ps. Jag tror jag har likadana string. 
    Ja, nä va? Ska man klicka med människan? Och orka lägga ner energi på att lära känna nån? Äsch orka liksom, bara tuta å köra (ps har aldrig haft nåt ons efter krogen eller liknade då jag måste känna nån för att tända)

Jo de var faktiskt en julklapp hm tror jag gillar dom
  • Anonym (pillllan)
    villaste skrev 2015-01-01 17:16:35 följande:
    Jag skrev ju inget illa om honom, det skulle jag aldrig göra oavsett vem det var eller nåt sånt. Det jag skrev var ju väldigt anonymt, och dessutom tror du verkligen att det är anledningen till att vi inte träffas mer? Vore väl väldigt konstig anledning?
    Jag har inte skrivit nån anledning till varför ni inte träffas mer och jag struntar i om ni gör det eller inte! Tycker bara att det var en kylig attityd mot honom! Sen om du är hans bästa eller inte, struntar jag också i...
  • Börjaom2014

Du är väldigt trevlig att titta på... Fast skulle ju hellre klämma känna lite istället ;)
  • Pillare

Stämningen gick upp!

(Nånting gick upp i alla fall )
  • villaste
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-01 18:20:30 följande:
    Jag har inte skrivit nån anledning till varför ni inte träffas mer och jag struntar i om ni gör det eller inte! Tycker bara att det var en kylig attityd mot honom! Sen om du är hans bästa eller inte, struntar jag också i...
    Ja du kanske struntar i det (läs inte då) men jag fick frågan vad som hände med honom, iom att vi träffades här, tyckte jag att frågan e normal att ställa

Sen behöver du inte vara avis på att jag är nåns bästa, kan ju inte jag hjälpa

Nä nu var jag lite elak kanske, men har svårt när folk ger sig på andra utan anledning