• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • villaste
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 14:28:49 följande:
    Jo men det har jag ju faktiskt gjort, men trodde inte det hade gett något visuellt resultat. Begränsat med styrketräning. Trevligt att höra om det ändå gett positivt resultat.... Villaste... Nytt Nick?
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 14:20:22 följande:Jösses losten!!! Vilka axlar du fått  
    Ja där ser man, det behövs lite extra kött där så då hade jag ju tur att det var där julskinkan landade. Vilka otroligt kyssvänliga läppar du har....de ser välsmorda ut. Jag som är lite torr....Kyss
    Nytt för mig? Njae, men är inte anonym längre.. Ifall du känner igen mig alltså
  • Anonym (pillllan)
    Jo men det har jag ju faktiskt gjort, men trodde inte det hade gett något visuellt resultat. Begränsat med styrketräning. Trevligt att höra om det ändå gett positivt resultat.... Villaste... Nytt Nick?

Ja där ser man, det behövs lite extra kött där så då hade jag ju tur att det var där julskinkan landade. Vilka otroligt kyssvänliga läppar du har....de ser välsmorda ut. Jag som är lite torr....Kyss
    Jo nog syns det att du tränat en jävla tur att den landa just där och inte på andra ställen  
    Kan dela med mig av läppglansen om du vill ha! Kan även smörja upp andra ställen med läpparna, om det nu skulle behövas Tungan ute
  • Anonym (UUU)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 14:20:22 följande:
    Jösses losten!!! Vilka axlar du fått  
    "de ser välsmorda ut"...vilken charm-knutte.Skrattande
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 14:36:43 följande:
    Jo nog syns det att du tränat en jävla tur att den landa just där och inte på andra ställen   Kan dela med mig av läppglansen om du vill ha! Kan även smörja upp andra ställen med läpparna, om det nu skulle behövas 

Bra min ytterdörr skriker och knarrar så jag får rysningar... valfett eller läppglans spelar ingen roll så kom och smörj du!
  • Anonym (UUU)
    Fröken36 skrev 2015-01-04 14:41:15 följande:

Kör en repris..önskar alla ett underbart 2015. {#emotions_dlg.flower}

Ojdå....
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-04 14:40:40 följande:

Bra min ytterdörr skriker och knarrar så jag får rysningar... valfett eller läppglans spelar ingen roll så kom och smörj du!
    Skriker din dörr? Det gör inte min, inte ett ord eller knarr hör jag.. Men jag kommer och smörjer upp gångjärnen åt dig, peka bara vad jag ska göra, så fixar jag det  
  • Prinsessan 83
    Aros02 skrev 2015-01-04 13:34:21 följande:
    Just idag gör springa för fort för mig, en annan gång kanske. Promenad strax. Fin mun du har, e du Betty Boops blonda syrra?
    Haha aaa Betty boobs hemliga syrra

De ena behöver inte utesluta de andra

Slicka och springa.. Söndagen är lång
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 14:36:43 följande:
    Jo nog syns det att du tränat en jävla tur att den landa just där och inte på andra ställen  
    Kan dela med mig av läppglansen om du vill ha! Kan även smörja upp andra ställen med läpparna, om det nu skulle behövas Tungan ute
    Får erkänna att läppglans är en riktigt turn on för mig ...Tror det är alla associationer som drar i gång i huvudet på mig. Tackar lätt ja till att ta del av din. Bästa sättet att hålla läpparna i trim denna tid på året haha. Och ja varför inte köra på och smörja upp lite fler områden när du ändå är igång.  Kyss Kanske kan krävas tyngre artilleri än läppglans iofs...eller det skadar ju aldrlig menar jag....
  • LostInTranslation
    villaste skrev 2015-01-04 14:34:42 följande:
    Nytt för mig? Njae, men är inte anonym längre.. Ifall du känner igen mig alltså
    Det är något väldigt bekant över dig...Något nästan oemotståndligt...  Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (UUU) skrev 2015-01-04 14:37:33 följande:
    "de ser välsmorda ut"...vilken charm-knutte.Skrattande
    Stämmer! Jag är 90% charm och 10% muskler....