• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 17:29:47 följande:
    Här behövs det inge tyngre artillerier Losten!! Hahaha
    du kanske har lite gångjärn som behöver lite smörj, jag ställer upp med läppglansen i högsta hugg
    Har bara ena halvan av gångjärnet, men jag tror vi kan snickra ihop ett fint och välsmort gångjärn tillsammans..... Kyss
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 17:38:35 följande:
    Har bara ena halvan av gångjärnet, men jag tror vi kan snickra ihop ett fint och välsmort gångjärn tillsammans..... Kyss
    Hahahah...
    första gången jag hör att man ska snickra ihop ett gångjärn, du har huvudet rätt på spiken du  Drömmer
    Välsmort blir det och troligtvis fint också, bästa kombon ju
  • Aros02
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 17:32:51 följande:

Japp! De e fyra L i mitt namn! Kan ju vara så mina bilder kanske bidrar till din temporära dyslexi hahahah

Mycket möjligt för att inte säga troligt att du har rätt! De där läpparna är väldigt aptitretande minst sagt!.. Visuell sockervadd!
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 17:48:18 följande:
    Hahahah...
    första gången jag hör att man ska snickra ihop ett gångjärn, du har huvudet rätt på spiken du  Drömmer
    Välsmort blir det och troligtvis fint också, bästa kombon ju
    Jag kan vara riktig händig trots att det bara är fritiden som ägnas åt mina hanterksmässiga talanger. Tänk vad som kan h ända när två kreativa och händiga personer möts...Oskyldig Vi skulle skapa konst haha...
  • LostInTranslation
    Quexet skrev 2015-01-04 17:50:47 följande:

Smyger in en reprisbild från Intima Solig

Snyggt kexet!! Lite axeltema idag Skrattande
  • Quexet
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 17:57:03 följande:
    Snyggt kexet!! Lite axeltema idag Skrattande
    Ja men eller hur, hakade på dig där! Skrattande Så nu hoppas jag att ALLA killar följer temat! Oskyldig
  • LostInTranslation
    Quexet skrev 2015-01-04 18:02:15 följande:
    Ja men eller hur, hakade på dig där! Skrattande Så nu hoppas jag att ALLA killar följer temat! Oskyldig
    Bra initiativ!! Hoppas framförallt tjejerna gör det för egen del då....men men det ena brukar ju ge det andra...
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 17:55:20 följande:
    Jag kan vara riktig händig trots att det bara är fritiden som ägnas åt mina hanterksmässiga talanger. Tänk vad som kan h ända när två kreativa och händiga personer möts...Oskyldig Vi skulle skapa konst haha...
    Inte bara konst, även lite magi också! Bara sätta bollen (bollarna) i gungning och slå klackarna i taket! Hahahahaha
  • Anonym (pillllan)
    Aros02 skrev 2015-01-04 17:50:51 följande:
    Mycket möjligt för att inte säga troligt att du har rätt! De där läpparna är väldigt aptitretande minst sagt!.. Visuell sockervadd!
    Haha...då har vi löst din dyslexi  
    ja aptitretande kan de bli, det beror helt och hållet vad som kommer mellan läpparna! Hahaha

*känner att jag börjar spåra ur nu* hahaha