• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Takfläkt)
    Fröken36 skrev 2015-01-17 23:15:48 följande:
    Vilken fin mage. :)
    Jag känner en magdansös i Casablanca. Gör du också det?
  • Pillare
    Anonym (Mums78) skrev 2015-01-17 23:12:56 följande:

Natti ;)

Natti natt mums!
  • Anonym (Takfläkt)
    Pillare skrev 2015-01-17 23:20:48 följande:
    Natti natt mums!
    Blir det mer natti och man skriver natti natti natt?
  • Pillare
    Anonym (Takfläkt) skrev 2015-01-17 23:26:38 följande:

Blir det mer natti och man skriver natti natti natt?

Intressant hur du kommenterar både här och där. Jag undrar lite om du har problem med mig eller bara det jag skriver.
  • Anonym (Takfläkt)
    Pillare skrev 2015-01-17 23:36:44 följande:
    Intressant hur du kommenterar både här och där. Jag undrar lite om du har problem med mig eller bara det jag skriver.
    Jag är kommentator mitt jobb är att kommentera, ibland är jag jobbig men man måste jobba hårt. Jag har inte nått problem med vare sig dig eller det du skriver. Pilla inte för mycket för pillar du loss allting.
  • Pillare
    Anonym (Takfläkt) skrev 2015-01-17 23:41:04 följande:

Jag är kommentator mitt jobb är att kommentera, ibland är jag jobbig men man måste jobba hårt. Jag har inte nått problem med vare sig dig eller det du skriver. Pilla inte för mycket för pillar du loss allting.

Jag pillar, det är mitt jobb.
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2015-01-17 18:24:44 följande:

Hej snygga du!  

Tack du men allt är relativt och smaken e som baken. En selfie från tidigare idag:

• Anonym (Takfläkt)
    Pillare skrev 2015-01-17 23:42:48 följande:
    Pillertrillare?
  • Aros02
    Pillare skrev 2015-01-17 23:42:48 följande:
    Petting heter det!
  • Anonym (Takfläkt)
    Aros02 skrev 2015-01-17 23:47:35 följande:
    Petting heter det!
    En pettitess i sammanhanget. Min vän peternicklas pillade på snorren jämt.