• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Tre barns mor)
    MrBundy skrev 2015-01-18 00:21:05 följande:
    Den är verkligen inte att leka med... Alternativt just det den är ;) tränar du mkt?
    Jag tränar 1 till 2 gånger i veckan för att hålla kroppen i trim
  • MrBundy
    Anonym (Tre barns mor) skrev 2015-01-18 00:37:22 följande:

Jag tränar 1 till 2 gånger i veckan för att hålla kroppen i trim

Det har du verkligen lyckats med! Finns det fler tajta byxor i garderoben vi kan se fram emot i kommande bilder?
  • Arcnice
    Anonym (Tre barns mor) skrev 2015-01-18 00:16:53 följande:
    Du kan få se en till bild på den.

Snyggt Skrattande! Ser ut att vara mer än träning 1-2 gånger i veckan bakom de där benen och rumpan.
    Come with me if you want to be awsome!
  • Arcnice

Har bara varit in i tråden sporadisk den senaste tiden, men fortfarande mycket fint att titta på ser jag Solig.

Tänkte att det är dags att lägga upp en ny bild, så här är en dagen efter ett tungt benpass på gymmet. Hoppas det faller er i smaken.

Come with me if you want to be awsome!
  • Mysigast
    Beverly Marsh skrev 2015-01-14 18:38:00 följande:
    Mysigast skrev 2015-01-13 00:46:30 följande:
    Jaså, det är du sötrumpa.... :)
    Kände du inte igen mig på den första bilden? Solig
    Haha jag anade men var faktiskt inte säker! Jag försökte klicka på din sida men kom inte fram. Kan inte du skriva till mig så vi kan prata lite? Var längesen... Du verkar må bättre? :) KRAM
  • straight arrow
    Anonym (Mums78) skrev 2015-01-17 23:12:56 följande:

Natti ;)

Tjusigt!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Mumsan78)
    Wally skrev 2015-01-18 07:49:33 följande:

Godmorgon alla fina!!

God morgon vill ha
  • Anonym (UUU)
    Anonym (Takfläkt) skrev 2015-01-18 00:00:53 följande:
    Trollar snart ner mig i säng innan du pillar ner nästa rad ;D
    Men, du kommer väl tillbaka snart? Du behövs här.
  • straight arrow
    Anonym (Mums78) skrev 2015-01-17 23:12:56 följande:

Natti ;)

Vackert!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.