• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Aros02
    Quexet skrev 2015-01-18 14:02:19 följande:

Då det efterfrågades rumpor får jag väl vara så snäll o kasta in en bild! 

Fin rumpa å fin bakgrund också!
  • straight arrow
    Anonym (Tre barns mor) skrev 2015-01-18 12:45:44 följande:

Jag har många tajta byxor i garderoben  så det kan bli nån till bild i framtidenJag tränade mer förr men nu blir det bara 1 till 2  gånger i veckan efter som jag har barn

På din sida skriver du att du tränar 6-7 gånger i veckan och några barn verkar inte synas till på din instagram. Hur ska du ha det?
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anton Chigurh
    Aros02 skrev 2015-01-18 14:34:41 följande:
    Firar ni nåt särskilt, typ förlovning eller så, eller e det bara en vanlig lördag tillsammans? :)
    En helt vanlig lördag, Aros, och jag hade en tid å passa, annars hade det blivit mer än 6,5 timme i bingen.

Sa jag att HjärtaCelineHjärta är den underbaraste av dom alla....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2015-01-18 13:03:36 följande:

Jag och den mest UNDERBARA KVINNA gud har skapat, min HjärtaCelineHjärta, tog en svängom i höladan igår, det blev ett pass på 6,5 timme. Tiden stannade. Bokstavligt talat. Så underbar ÄR hon, herre jävlar alltså, det säger jag bara.

Att bära den underbaraste av dom alla fram till bingen.....veta vad som väntar.....gud i himmelen, vilken känsla.....jag ÄR den lyckligaste mannen på hela det här förbannade klotet. Hur lätt som helst.

Kram //Anton

Det var precis lika underbart för mig HjärtaKyss
    ... Jag fattar inte vad som händer med tiden...

Din Celine
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Aros02
    Anton Chigurh skrev 2015-01-18 15:19:38 följande:

En helt vanlig lördag, Aros, och jag hade en tid å passa, annars hade det blivit mer än 6,5 timme i bingen.

Sa jag att Celine är den underbaraste av dom alla....

Jodå!

6,5 timme bingpass i tidlöst njutningstillstånd, bra "skit"!!
  • NyttNamn
    Anton Chigurh skrev 2015-01-18 13:03:36 följande:

Jag och den mest UNDERBARA KVINNA gud har skapat, min HjärtaCelineHjärta, tog en svängom i höladan igår, det blev ett pass på 6,5 timme. Tiden stannade. Bokstavligt talat. Så underbar ÄR hon, herre jävlar alltså, det säger jag bara.

Att bära den underbaraste av dom alla fram till bingen.....veta vad som väntar.....gud i himmelen, vilken känsla.....jag ÄR den lyckligaste mannen på hela det här förbannade klotet. Hur lätt som helst.

Kram //Anton

Celines Essence skrev 2015-01-18 15:23:22 följande:

Din Celine
    Vad söta ni är!!!  <3  

Pour some sugar on me...
  • Påven Johanna
    NyttNamn skrev 2015-01-18 15:34:04 följande:
    Celines Essence skrev 2015-01-18 15:23:22 följande:

Din Celine
    Vad söta ni är!!!  <3  

Ja, väldigt söta! Men de måste väl vara hjulbenta också, tycker jag.
  • Celines Essence
    NyttNamn skrev 2015-01-18 15:34:04 följande:

Vad söta ni är!!!  <3  

Gullig du är
    Påven Johanna skrev 2015-01-18 15:47:26 följande:

Ja, väldigt söta! Men de måste väl vara hjulbenta också, tycker jag.

Haha!... Ja, det kan man ju tro

Men helt seriöst har jag, lite väl sent i livet, upptäckt hur bra sex kan vara... På ett väldigt varierat sätt
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Duvalier
    Quexet skrev 2015-01-18 14:02:19 följande:

Då det efterfrågades rumpor får jag väl vara så snäll o kasta in en bild! Kyss

Det där kan vara en av dom vackraste rumpor jag någonsin har sett!

I'm amazed!!!

En dag ska vi alla dö - alla andra dagar ska vi inte det...