• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Quexet
    Aros02 skrev 2015-01-18 14:36:54 följande:
    Fin rumpa å fin bakgrund också!
    Tack snälla du! Solig
    Duvalier skrev 2015-01-18 16:02:21 följande:

Det där kan vara en av dom vackraste rumpor jag någonsin har sett!

I'm amazed!!!

Ojojoj, tackar ödmjukast för den komplimangen! Hjärta
    Ronga skrev 2015-01-18 16:14:25 följande:

oj oj Quexet

Solig

• Frallan124
    Celines Essence skrev 2015-01-18 15:23:22 följande:

Det var precis lika underbart för mig 

... Jag fattar inte vad som händer med tiden...

Din Celine

Awww <3 Vad fint! Blir varm i hjärtat! Mer kärlek åt folket! :)
  • Memorex89

God eftermiddag :D hur mår ni alla då?
  • Anonym (Takfläkt)
    Memorex89 skrev 2015-01-18 17:01:01 följande:
    God eftermiddag :D hur mår ni alla då?
    Blixtar och dunder, ersätter du för synskador?
  • Aros02
    Celines Essence skrev 2015-01-18 15:57:17 följande:
    Gullig du är
    Påven Johanna skrev 2015-01-18 15:47:26 följande:

Ja, väldigt söta! Men de måste väl vara hjulbenta också, tycker jag.

Haha!... Ja, det kan man ju tro

Men helt seriöst har jag, lite väl sent i livet, upptäckt hur bra sex kan vara... På ett väldigt varierat sätt
    Verkar inte direkt ovanligt om man läser här. Många som suttit fast i dåliga äktenskap och relationer där glöden falnat för länge sen. Å sen upptäckt eller återupptäckt sex på nytt. Men då ska det tas igen med en jävla fart verkar det som.. Har aldrig hajat det där! Huvudsaken är väl att man hittat nån att gå på upptäcksresa med. Med den personen borde man ju ha all tid i världen! Inte stressa. 

Har väl inget med er att göra, konstaterar bara.
  • Aros02
    Anonym (Takfläkt) skrev 2015-01-18 19:35:38 följande:
    Blixtar och dunder, ersätter du för synskador?
    Du har en väldig associativ förmåga Takfläkt! Du borde skriva sångtexter (raptexter) eller nåt. Dikter kanske? ;)
  • Anonym (Takfläkt)
    Aros02 skrev 2015-01-18 20:01:38 följande:
    Du har en väldig associativ förmåga Takfläkt! Du borde skriva sångtexter (raptexter) eller nåt. Dikter kanske? ;)
    Tror du det fungerar? Tack för omtanken.
  • Anonym (Sugen 19åring)

[quote=74706718][quote-nick]NyttNamn skrev 2015-01-18 20:22:10 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow, kom hit<3