• Movit

Helkroppstråden

Anonym (Just visiting) skrev 2014-06-12 16:01:38 följande:
    Haha. 

Här är jag!

Tungan ute Den snyggingen känns ju igen....
  • Movit
    BAPA skrev 2014-06-17 09:31:41 följande:

Svart under idag, det är ju ändå tisdag. {#emotions_dlg.flower} Kyss
    Halleluja.....Black tuesday is the day...Hjärta
  • Movit
    Mollsans skrev 2014-06-25 09:32:28 följande:
    haha vi får väl se...på en skala mellan 1-10 ligger tristessen just nu på en stabil 8 så det kan mycket väl hända att det dyker upp fler bilder under dagen....Flört
    Sååå tråkigt för dig....du kanske skulle behöva sällskap om det är så lugnt....;)
  • Movit
    Mollsans skrev 2014-06-25 10:26:44 följande:
    hmm....ja sällskap hade varit något....har dock oooooooerhört höga krav....måste vara nån manlig, väldoftande, intelligent, varm, rolig och lite lätt beroendeframkallande person i så fall...du kanske känner nån som passar in på mina kriterier?Oskyldig
    Hmmm det där skulle ju absolut mycket väl kunna vara jag.....Flört Eller vad tror du?
  • Movit
    Anton Chigurh skrev 2014-06-25 12:00:33 följande:
    .....då faller jag fetbort. Jag är extremt beroendeframkallande. 

Och så är jag tillsammans med Hjärtaden underbaraste kvinnaHjärta som gud har skapat. Så det hade skitit sig i vilket fall. 

Nu....måste jag göra lite skäl för brödfödan.

Tjohej  //Anton
    Men då kanske jag kan kliva in som vikare.....då jag är kanske lite smått beroendeframkallande.....sen är ju jag tillgänglig...Tungan ute
  • Movit
    Mollsans skrev 2014-06-25 15:05:08 följande:
    hmmm....mycket möjligt....kanske bäst du kommer hit till mitt jobb nu på en gång och underhåller mig lite...Oskyldig
    Låter ju som en alldeles utmärkt ide....finns säkert jättespännande ställen att underhålla varandra på där....Oskyldig Kommer vi att vara ensamma?
  • Movit
    Mollsans skrev 2014-06-25 15:29:45 följande:
    vi snackar långtidsvick hoppas jag?Oskyldig
    Ja absolut, hoppas på få fast tjänst.....Skäms
  • Movit
    Mollsans skrev 2014-06-25 15:37:15 följande:
    haha tro mig, det finns mååååånga intressanta ställen på mitt jobb Solig
    privacy garanterasOskyldig
    Privacy.....ja gärna....iaf där 
    Mollsans skrev 2014-06-25 15:38:26 följande:
    fast tjänst kan absolut diskuteras....Oskyldig
    Det låter ju alldeles förträffligt. Jag har lite löneanspråk.....dock...Drömmer
  • Movit
    Mollsans skrev 2014-06-25 16:09:22 följande:
    ...vi ska nog kunna komma överens om nåt så båda parter känner sig nöjda...Oskyldig
    Jag skickar PM med mina anspråk på ersättningsnivåer.....jag är jävligt dyr men kan bero på att jag är helt fantastisk....Tungan ute
  • Movit
    NeedfulThings skrev 2014-06-24 19:34:08 följande:

Snäll bild idag Glad Inga magrutor här inte, mjuk och go Flört
    Men hur kan någon ens komma på att dumpa dig? Du verkar ju vara väldigt trevlig och herregud....du är ju så vacker att jorden börjar snurra baklänges....
Svar på tråden Helkroppstråden