• Movit

Helkroppstråden

Mollsans skrev 2014-06-26 19:18:59 följande:

känt mig oerhört fotosugen senaste dagarna och det verkar hålla i sig. Vad tycks om mina nya skor?

oj, skorna fick visst inte plats på den här bildenOskyldig

Verkar som jag måste hjälpa dig att hålla i kameran.... men du dom skorna var ju riktigt snygga...längtar till att jag får klä av dig.....dina skor ;)
  • Movit
    Mollsans skrev 2014-06-27 12:46:14 följande:

alltså jag har tappat bort en berlock till ett halsband.....krupit runt på golvet och letat i en evighet känns det som. nån som vill hjälpa till kanske?

Ja du kryper runt på fel ställe....den ligger i mitt sovrum, du tappade den sist du var här så det är bäst att du omedelbums pallrar dig hit så ska du få tillbaka den.

Aå vad blir hittelönen? ;)
  • Movit
    Mollsans skrev 2014-06-27 14:51:40 följande:
    aha! mysteriet är löst! bäst jag kommer förbi och hämtar den snarast möjligt, kanske typ..hmm...på söndag...ja söndag känns som en bra dag!Drömmer
    hittelön diskuteras....du kanske har nåt bra förslag?
    Ja det finns ju mängder av typer på hittelön. Resesällskap på roadtrip, kanske med en rolig bil, prova på saker man aldrig smakat eller gjort tidigare....eller kanske bara ett gott sällskap att se en musikal....ja du vet det finns massor av saker man kan göra. Eller hat du några andra idéer?
  • Movit
    Anonym (Jossan) skrev 2014-07-01 15:22:46 följande:
    Ehh, jo visst, om man nu nödvändigtvis måste plocka fram en sådan gammal klyscha så här på tisdagseftermiddagen. Vem är jag att avgöra vad som är snyggt, men jag har svårt att tro på att någon verkligen tycker att bilder på kallingar och utsträckta ben är snyggt, eller att bilder med stora tvätthögar, en toalett eller andra störande objekt i bakgrunden är snygga. Går lite inflation i ordet "snyggt" om man använder det om allt man ser här i tråden. Jag uppmuntrar bara alla i tråden till att vara lite kvalitetsmedvetna när de lägger upp bilder. En fin bild får ju dessutom ofta bättre respons, och det är väl det man vill ha om man lägger upp en bild här (?)
    Jossan jag kan hålla med dig men ändå inte.....Men om jag ska vara ärlig så har jag svårt att ta konstruktiv kritik från någon som inte lyckats prestera en bild här under sitt anonyma namn (kanske under eget det vet jag inte)  utan i så fall får du visa hur det ska gå till. Alla människor har vare sig en perfekt kropp (vad nu en sådan är) eller en estetisk ådra för att se hur ett vackert sensuellt foto är.  Nästa fråga är om den här tråden är till för rent konstnärligt perfekta bilder eller om det nu bara är en enkel "feelgod-tråd"?  Men eftersom jag inte har Pilens kropp så kommer mina bilder inte ens vara i närheten av vad han kan prestera med sina bilder....men för din skull kan jag ju alltid visa lite mer.Flört Om du sen gillar det har med tycke och smak...
  • Movit
    Anonym (Jossan) skrev 2014-07-01 18:50:47 följande:
    Så ska det se ut. Mycket bättre....och jag vet ju att du har något fint att bjuda på ;)
    Då är det bara för dig att bjuda tillbaka ;)
  • Movit
    BAPA skrev 2014-07-02 09:46:40 följande:

Klädd för middag på semestern Solig
    Middag med mig? Eller det var nog bara i min fantasi......vackert och väldigt inbjudande!
  • Movit
    MissK70 skrev 2014-07-02 10:54:27 följande:
    Du får mig att rodna hihiih Kyss
    Rodna på du....men eftersom jag varit lite off härifrån så har jag inte sett direkt mycket av dig....men nu har jag och herregud vilken oerhört vacker skapelse du är.
  • Movit
    MissK70 skrev 2014-07-09 08:38:33 följande:

Tunnaste klänningen idag.....Varmt!!! Kyss

Love me or hat me. I´m still gonna shine
    Snyggt! Snyggt som attan!!
  • Movit
    Anonym (Miss poepie) skrev 2014-07-10 10:41:47 följande:

God morgon!

Önskar er alla en fin dag.

Väldigt vacker bild och väldigt vacker tjej!
  • Movit
    NeedfulThings skrev 2014-07-13 13:33:47 följande:

Hoppas alla har en bra söndag!

Världsklass på dom formerna!!
Svar på tråden Helkroppstråden