• Movit

Helkroppstråden

Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-28 12:26:20 följande:
    Haha...Movit för fan... Har Anton hemsökt tangentbordet? :-P
    Va i helvete......FL-raped av Anton....{#emotions_dlg.djavulsk}

Oavsett om det är Anton eller Movit som skrivit så anar jag att du med din goda smak ändå håller med.
  • Movit
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 12:25:28 följande:
    Den kan alltid bli bättre... Man ska aldrig nöja sig vettu

Sen vore det nice med nån som kunde ta hand om den efter gymmet med
    Mycket vill ha mer....och jag har inga problem att ställa mig först i kön i "Ta-hand-om-rumpan-efter-gymmet-volontär".......men jag vet ine om jag kommer att nöja mig med att bara ta hand om den bakdelen....Man ska aldrig nöja sig vettu Drömmer
  • Movit
    Mollsans skrev 2014-07-28 12:33:58 följande:

Idag känner jag mig lite blyg så jag satsar på en försiktig rumpchock samt lite påklätt. Håll tillgodo!

Håller till godo just nu.....men Molls....du hade mindre kläder på dig när hundarna och jag låg i din soffa i går kväll...Drömmer.....eller vänta...nu delgav jag just min våta dröm jag hade i natt..Skäms
  • Movit
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 12:41:52 följande:
    Har du fler bakdelar att ta hand om menar du? fullt upp din stackare
    Förutom min egen.....nej...inte i verkligheten, bara i mina drömmar...

Men jag menade att om jag nu skulle hjälpa DIG med DIN rumpa efter gymet så kommer jag nog vilja hjälpa dig med övriga delar av kroppen.Flört Ber om ursäkt att jag var lite otydlig i mitt förslag. Jag skyller på värmen och absolut inget annat...Oskyldig
  • Movit
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-28 13:05:00 följande:
    Skyll på värmen du

Jo övriga kroppen behöver tas om hand också
    Ser inte ut som det är någon för mig i kön.......Drömmer Tror i har en deal!Cool
  • Movit
    ÄngDal skrev 2014-07-28 14:51:35 följande:
    Tror ni att sexiga fröken Nyvaken skulle nöja sig med mindre än en man som hete herr Blomkruka...? ;)
    (Snygg kropp, dude)
    Tror du minsann har rätt....av någon anledning så tror jag att det kommer bli en nyvaken blomkruka i morgon bitti....Kärt återseende som blommar upp här...

@Blomkrukan & Nyvaken.....Vi kräver detaljer av hur denna dag fortlöper....bilder fungerar givetvis som dokumentation!
  • Movit
    MissK70 skrev 2014-07-28 15:16:26 följande:

Det var allt för längesedan jag var här så jag tittar in och säger hej Kyss

Ja det håller vi ALLA med om, på tok för länge sedan man såg nått från (på) dig.Drömmer
  • Movit
    Anonym (Fröken) skrev 2014-07-28 15:20:28 följande:

Baddag

Ja minsann....vill gärna besöka det badet....Cool Så grymt fin!
  • Movit
    Anonym (Fröken) skrev 2014-07-28 15:20:28 följande:

Baddag

Alltså...första bilden här? Jag är helt stum!!!Var har du varit? Dig kommer man aldrig se sig mätt på.
  • Movit
    Anonym (Fröken) skrev 2014-07-28 15:39:17 följande:
    He he, nä har ett antal bilder rätt långt bak i tråden. Kommer inte ihåg vad jag använde för alias då.

En påminnelse bild....
    Åhhhh......det var minsann en påminnelse! Helt makalöst vacker!
Svar på tråden Helkroppstråden