• Movit

Helkroppstråden

Mollsans skrev 2014-07-15 20:22:45 följande:

på collagehumör denna vecka verkar det som?.

Gillar färgen på sängen......
  • Movit
    Feel me skrev 2014-07-22 17:56:31 följande:
    bättre? ;)
    Otroligt söt!!
  • Movit
    Puffpinglan skrev 2014-07-22 20:04:15 följande:

Vågar mig inte på en lika lättklädd bild som många andra men... här är jag! ;)

Lite filter lade jag till... finare så... :)

Jättefin bild, man väljer vad man vill visa eller inte visa. Din bild gillade jag verkligen. Hjärta
  • Movit
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-23 17:29:32 följande:

God middag!
    Nu är jag på väg till sjön för att ta ett dopp

Lyckliga den sjön som får njuta av den vackra skapelsen. Inte bara en otroligt vacker kropp och tatuering utan en väldigt vacker haka och mun.....kan bara fantisera om hur vackra ögonen är som sitter ihop med den kroppen....
  • Movit
    Anonym (Hej...) skrev 2014-07-23 13:39:21 följande:

Solar

Inte undra på att solen är framme hela tiden......den liksom jag vill ju njuta av den rumpan och ryggen i all oändlighet.
  • Movit
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-23 21:07:05 följande:

Sitter här hemma uttråkad till max

Sitter borta uttråkad till max......är ditt hemma mitt borta eller mitt borta ditt hemma? Semester i all ära....men inte idag....eller jo nu blev den ju trevlig Flört

Fantastiskt vacker bild!
  • Movit
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-23 21:12:32 följande:
    Hehe vart är ditt borta då? Men det är ju alltid gött med sol iaf
    Mitt borta är vid det saltare vattnet.....där maneter kan brännas och där man tuggar chex och inte kex....
  • Movit
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-23 21:19:32 följande:
    Haha å jag e värdelös på att gissa sånt

Östkusten? Badar aldrig i Sverige hehe å har noll koll på maneter

Är intresserad av andra saker som inte bränns
    Man kan ge fasen i att bada.....men för info så kan jag meddela att det är på västra kusten som man säger chex.

Gillar inte heller saker som bränns....men det som får mig intresserad får mer än gärna vara heta....DrömmerFlört
  • Movit
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-23 21:27:54 följande:
    Då e vi på samma kustsida iaf.. Inte illa

Föredrar hett med hehe
    Det verkar vara väldigt hett på denna sida.....särskilt när jag såg dina bilder idag så blev det än hetare.....
  • Movit
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-23 21:44:12 följande:
    Japp e ju här allt händer.. Å du vet, västkustens tjejer är det bästa som finns
    Är det? Har ringa erfarenhet av västkustska tjejer.....och de östkustska är riktigt vassa så det kanske är du som ska få mig att tro något helt annat.... Flört
Svar på tråden Helkroppstråden