• Jon the papa

Helkroppstråden

Beverly Marsh skrev 2015-01-25 17:45:04 följande:

Din rätt att vara ohygienisk menar du? ;) Locket SKA vara nere när man spolar, resten av tiden kvittar väl egentligen, men fy för dom som spolar med locket öppet.  "När man spolar med locket uppe bildas aerosoler av vattendroppar som också innehåller allt det som man har tänkt sig att spola ner, små avföringsrester med bakterier och virus i. De kan sprida sig flera meter." Yuck!

Haha är väl därför jag aldrig är sjuk då jag får ett konstant tränande utav immunförsvar XD Tror nog spolning sker i samband vid toalettlocksnedfällning först faktiskt XD. En extremt ikkegrej jag inte tänker så mycket på. 

Toa locket kommer ha ett högst sporadiskt lägestillstånd beroende på infall och händelser runtikring ändå :D Du får göra va du vill med ditt :) 

Lite som de en miljard tops / pads som beklamrar många quinnfolks sminkhörnor XD 

• Jon the papa
    Fröken36 skrev 2015-01-25 16:45:23 följande:
    Riktigt snygg. Jag råkar veta vem du är juh (typ iaf). Tungan ute 

("Du jobbar för Colgate" och "Jag stirrade mig blind på ditt leende!).

Haha, kanske plingar till i skallen på dig då?

Haha jasså jojo du XD Inte för att jag är så speciellt anonym utav mig XD 

Va med på en halloweengrej colgate hade på sin facebooksida iallafall :D 

Menar du ifrån tråden eller i detta hära riktiga livet :) ?

• Jon the papa
    Pentra skrev 2015-01-25 19:55:36 följande:
    Åh, vilka härliga bilder. Lämnar vissa delar åt fantasin. Och ditt léende smittar verkligen av sig.

/Pentra
    Haha man tackar ;) Nu får en bara träna upp sig lite så snart handleden läkt ihop sig så kroppen får ackompanjeras lite mer utav leendet XD 
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-25 20:04:52 följande:
    Snyggt där jon! Men att sätta en dödskalle på snorren känns lite "danger" hahaha
    Haha Lite farlig får man ju försöka framställa sig :D 

Mäh så fanns det ju inga bilder att kika på dig pilllan, schämmes XD 
  • Fröken36
    Jon the papa skrev 2015-01-25 22:13:31 följande:

Haha jasså jojo du XD Inte för att jag är så speciellt anonym utav mig XD 

Va med på en halloweengrej colgate hade på sin facebooksida iallafall :D 

Menar du ifrån tråden eller i detta hära riktiga livet :) ?

Från en speciell food-related sida. Fan vad coolt att du varit med på colgate-reklam. :D :D Hade jag ju rätt. 

Nåja, snygg är du iaf. Solig

Mount me
  • Beverly Marsh

Jag är allergisk mot öppet lock på toan, tycker det är som att lämna skåp öppna i köket typ, haha. Men jag använder min toalett som bord till alla mina prylar när jag gör mig vacker, har man litet badrum tar man vad man haver :P Och det där med tops och pads stämmer inte in på mig ;)

Jon the papa skrev 2015-01-25 22:08:26 följande:
    Haha är väl därför jag aldrig är sjuk då jag får ett konstant tränande utav immunförsvar XD Tror nog spolning sker i samband vid toalettlocksnedfällning först faktiskt XD. En extremt ikkegrej jag inte tänker så mycket på.  Toa locket kommer ha ett högst sporadiskt lägestillstånd beroende på infall och händelser runtikring ändå :D Du får göra va du vill med ditt :)  Lite som de en miljard tops / pads som beklamrar många quinnfolks sminkhörnor XD 

• Luftgevär
    Lickiluu04 skrev 2015-01-22 22:21:21 följande:

Mr Grip bättre än inget hoppas jag ;)

Efterlängtade lickilluuk! Borde kunna ge utegångsförbud ifrån tråden.
  • Quexet
    Pentra skrev 2015-01-25 20:12:54 följande:
    Åh, vilken härligt fin och välformad rumpa du har.

/Pentra
    Ååh, tack fina du! Solig
  • Anonym (Lillsnorre)
    Fröken36 skrev 2015-01-25 11:42:15 följande:

Underbara söndag. {#emotions_dlg.flower}

Nice...