• LostInTranslation

Helkroppstråden

Maria 434 skrev 2015-01-26 12:56:29 följande:

Snyggt Quexet!
    Jag spelade squash två gånger den här helgen, men en sån vacker bakdel som du har lär jag aldrig lyckats uppnå oavsett hur mycket jag spelar :)

Ikväll ska jag lyckas med konststycket att prova min nya våtdräkt... för er som aldrig provat att få på sig en sådan så kan jag upplysa er om att det är minst sagt svettigt :)

Får se om det blir nån bild på resultatet

Haha vad skall du ha våtdräkten till??
  • Quexet
    Pillare skrev 2015-01-26 12:49:27 följande:
    Jag gör det själv då.
    Förvånad
    Aros02 skrev 2015-01-26 12:53:42 följande:
    Het men ändå kylig bild. Förvirrad!
    Haha, måndagsförvirringen? Oskyldig
    Maria 434 skrev 2015-01-26 12:56:29 följande:

Snyggt Quexet!
    Jag spelade squash två gånger den här helgen, men en sån vacker bakdel som du har lär jag aldrig lyckats uppnå oavsett hur mycket jag spelar :)

Ikväll ska jag lyckas med konststycket att prova min nya våtdräkt... för er som aldrig provat att få på sig en sådan så kan jag upplysa er om att det är minst sagt svettigt :)

Får se om det blir nån bild på resultatet

Tack! Tror dock att din bakdel är minst lika fin! {#emotions_dlg.flower}

Självklart måste du lägga ut en bild på resultatet! Skrattande

• Maria 434
    LostInTranslation skrev 2015-01-26 13:05:44 följande:
    Haha vad skall du ha våtdräkten till??
    Dyka :) Måste ju prova den innan jag packar ner den, annars är det lite onödigt att ta med den :)
  • Lyckans ost
    Fröken36 skrev 2015-01-26 11:16:02 följande:

Älskar måndagar.  ....

wow! Den bilden är det bästa som hänt den här måndagen i alla fall... Fantiserar lite om originalbilden utan stjärna :)
  • Anonym (Stockingslover)
    Quexet skrev 2015-01-26 12:02:59 följande:

Kallt ute, då åker stay-upsen på! Solig

Grymt sexig bild ;) Jag är väldigt intresserad utav att se originalet Oskyldig
  • Aros02
    Quexet skrev 2015-01-26 13:11:46 följande:

Haha, måndagsförvirringen? Tack! Tror dock att din bakdel är minst lika fin! 

Självklart måste du lägga ut en bild på resultatet! 

Ja antingen det eller min långt framskridna altzheimer, eller en kombo. Men är bilden tagen med värmekamera så e färgerna inverterade, annars skulle den va illröd, dvs även kameran skulle förstå att du är heet!
  • LostInTranslation
    Maria 434 skrev 2015-01-26 13:21:48 följande:
    Dyka :) Måste ju prova den innan jag packar ner den, annars är det lite onödigt att ta med den :)
    Ahh du skall ut och resa! Då fattar jag. Kändes lite som fel årstid annars att dra på sig en våtdräkt såvida det inte var någonsalgs fetish det handlade om.... Ser fram emot den dokumentationen....
  • Maria 434
    LostInTranslation skrev 2015-01-26 13:39:48 följande:
    Ahh du skall ut och resa! Då fattar jag. Kändes lite som fel årstid annars att dra på sig en våtdräkt såvida det inte var någonsalgs fetish det handlade om.... Ser fram emot den dokumentationen....
    Med tanke på hur mycket jobb det är att komma i och ur en våtdräkt så hoppas jag verkligen att det inte finns någon stackare som har det som fetisch
  • Pillare
    Maria 434 skrev 2015-01-26 13:43:42 följande:

Med tanke på hur mycket jobb det är att komma i och ur en våtdräkt så hoppas jag verkligen att det inte finns någon stackare som har det som fetisch

Nej, men att se dig byta om..
  • Quexet
    Maria 434 skrev 2015-01-26 13:43:42 följande:
    HAHAHA! Sant, så sant! Skrattande