• Anonym (ful som stryk)

Helkroppstråden

Anonym (Tjorven) skrev 2015-01-26 16:51:01 följande:

Ha ha ha. Förstår inte varför herrarna i tråden fortsätter att posta bilder när ingen kommenterar på dem. Inga namn nämnda, men att lägga upp nya bilder dag efter dag och inte få någon respons verkar ju tämligen meningslöst. Fast det sista man ger upp är ju hoppet :).

Kvinnor, vill ni fortsätta med att se bara mansbringor, så får ni nog ta er samman. Ge och ta, ni vet ;)

Jag har gjort samma reflektion faktiskt. Kvinnorna överöses med beröm medan bara vissa killar, de som verkar ha varit med här länge, får fina kommentarer om sina kroppar. Om det beror på att vissa bara är kåta och tror att de kan få nåt eller om det är får att de verkligen bara gillar kroppen de ser får vara osagt. Kvinnorna vet att de inte behöver berömma för att få något tillbaka, så....
  • Jon the papa

Haha jag du, det är väl en smakfråga kanske med kommentarer, man är ju inte för alla så att säga. Klart man blir lite extra glad om man får sig en kommentar att man är tjusig eller har ett fint leende etc.

Sen är väl kanske också kvinnokroppen lite vackrare rent generellt även för kvinnor typ XD

Och eggande för de flesta mansfolk, så det blir väl rätt naturligt att det blir mer kommentarer åt kvinnfolket :) Tror killar har lite fördel av att göra någonting speciellt med kortet istället. (Haha ja för jag har ju gjort så sjukt mycket udda XD) Nä men stilig ljussättning etc(iofs det borde ju alla göra XD

Personligen tycker jag ju inte man ska kommentera "bara för att" då blir det ju liksom inte någonting speciellt med kommentaren. 

Men man blir ju lite mer pepp så klart om man tex håller på att träna upp sig eller slimma av sig av lite dregglande uppskattning :) 

• Pillare
    Jon the papa skrev 2015-01-26 17:07:53 följande:

Haha jag du, det är väl en smakfråga kanske med kommentarer, man är ju inte för alla så att säga. Klart man blir lite extra glad om man får sig en kommentar att man är tjusig eller har ett fint leende etc.

Sen är väl kanske också kvinnokroppen lite vackrare rent generellt även för kvinnor typ XD

Och eggande för de flesta mansfolk, så det blir väl rätt naturligt att det blir mer kommentarer åt kvinnfolket :) Tror killar har lite fördel av att göra någonting speciellt med kortet istället. (Haha ja för jag har ju gjort så sjukt mycket udda XD) Nä men stilig ljussättning etc(iofs det borde ju alla göra XD

Personligen tycker jag ju inte man ska kommentera "bara för att" då blir det ju liksom inte någonting speciellt med kommentaren. 

Men man blir ju lite mer pepp så klart om man tex håller på att träna upp sig eller slimma av sig av lite dregglande uppskattning :) 

I så fall har män bredare smak? Gillar fler sorters kvinnliga kroppsformer medan kvinnorna gillar bara få typer?
  • Jon the papa
    Anonym (ful som stryk) skrev 2015-01-26 17:03:35 följande:
    Jag har gjort samma reflektion faktiskt. Kvinnorna överöses med beröm medan bara vissa killar, de som verkar ha varit med här länge, får fina kommentarer om sina kroppar. Om det beror på att vissa bara är kåta och tror att de kan få nåt eller om det är får att de verkligen bara gillar kroppen de ser får vara osagt. Kvinnorna vet att de inte behöver berömma för att få något tillbaka, så....
    Haha det har du nog också rätt i XD Killar kanske är lite mer "hungriga" XD Och vissa mer selektiva, och det kan nog variera rätt mycket hur selektiv man är beroende på hur kåt man är för tillfället :D 

Och lite sant som du sa också att kvinnor får nog mycket gratis. Fast det räcker ju typ med en naken vad och så har det väl varit sedan urminnes tider ;) 

Men som sagt, man ska ju inte ge betydelselösa komplimanger utan grund. Det blir ju bara tomma ord. Även om de kan va lite peppande såklart.
  • Pentra
    Ha ha ha. Förstår inte varför herrarna i tråden fortsätter att posta bilder när ingen kommenterar på dem. Inga namn nämnda, men att lägga upp nya bilder dag efter dag och inte få någon respons verkar ju tämligen meningslöst. Fast det sista man ger upp är ju hoppet :). Kvinnor, vill ni fortsätta med att se bara mansbringor, så får ni nog ta er samman. Ge och ta, ni vet ;)

Vad är det för fel på mansbringor. Det rycker jag är bland det snyggaste som finns. Urläckert! :-P Men det kanske bara är jag som har dreglat till dem då..., eller...? Hur som. Även om jag inte hunnit kommentera alla; jag bor liksom inte på FL, har inte tid; så har jag i många fall fått bita ihop tänderna för att förhindra att min tunga hänger som en slips...typ... ... /Pentra
  • Jon the papa
    Pillare skrev 2015-01-26 17:14:09 följande:
    I så fall har män bredare smak? Gillar fler sorters kvinnliga kroppsformer medan kvinnorna gillar bara få typer?
    Haha tror nog många män går igång bara det är ett litet bröst på bilden XD 

Alla har väl sina smaker. Jag har väl "kul och går ann", till vad jag föredrar och får lite ont i magen av på det där sköna sättet :) . Det är också dessa sistnämnda som jag kommenterar mest på tex när jag kommenterar. 
  • Tom Araya

Apropå smak och vad man väljer att kommentera....

Själv kommenterar jag skönhet även om den inte är i min smak.
    Jag gillar tjejer som inte är så smala, med lite former, helst med långt mörkt hår och så dras jag främst till kvinnor i min egen ålder +/- 5 år sisådär...
    Men jag ka ju ändå se skönheten i hos en kvinna som inte stämmer överens med det och har inga problem att uttrycka det. Jag är ju ändå inte ute efter ragg, utan att titta på fina bilder och kommentera dem.

• Beverly Marsh

När  jag dejtar någon eller har förhållande ger jag inte den typen av komplimanger till andra killar, därför blir det inga kommentarer till killarna från mig just nu.

Däremot estetiskt tilltalande bilder förtjänar alltid kommentarer, och det är jag lite dålig på. Men tyvärr syns det inte så mycket sånt från killarna här. Vissa är bra på det dock. Lostens bilder tex brukar ha fin färg, och det är lite jobb bakom, det uppskattar jag som är estet ut i fingerspetsarna Glad

Sen ja, jag har en viss typ av manskropp jag gillar, och jag skulle aldrig kunna ge en komplimang jag inte menar.
    Få riktigt ärliga komplimanger smäller högre än många kommentarer hit och dit på alla bara för att man "ska".

Tjejerna i tråden är lite mer påhittiga också, här leks det med kläder, skor, duschande mm och en jäkla massa poser. Det kan man väl knappast säga att vi får tillbaka? Flört

• Tom Araya

Ha ha ha. Förstår inte varför herrarna i tråden fortsätter att posta bilder när ingen kommenterar på dem. Inga namn nämnda, men att lägga upp nya bilder dag efter dag och inte få någon respons verkar ju tämligen meningslöst. Fast det sista man ger upp är ju hoppet :).

Kvinnor, vill ni fortsätta med att se bara mansbringor, så får ni nog ta er samman. Ge och ta, ni vet ;)

Med erfarenhet från en egen bildgrupp om av vad kvinnorna önskar se på bild från killar/män:
    Hela kroppen, helst med ansikte.
    Underarmar och händer.
    Rygg och skuldror.
    Torso, gärna även med axlar och överarmar.
    Rumpor.
    Ben.
    ...och ja, de gillar att se kukar med, hårda erigerade kukar, men helst då lite mer än bara den i närbild.

• Quexet
    Beverly Marsh skrev 2015-01-26 18:25:58 följande:

När  jag dejtar någon eller har förhållande ger jag inte den typen av komplimanger till andra killar, därför blir det inga kommentarer till killarna från mig just nu.

Däremot estetiskt tilltalande bilder förtjänar alltid kommentarer, och det är jag lite dålig på. Men tyvärr syns det inte så mycket sånt från killarna här. Vissa är bra på det dock. Lostens bilder tex brukar ha fin färg, och det är lite jobb bakom, det uppskattar jag som är estet ut i fingerspetsarna Glad

Sen ja, jag har en viss typ av manskropp jag gillar, och jag skulle aldrig kunna ge en komplimang jag inte menar.
    Få riktigt ärliga komplimanger smäller högre än många kommentarer hit och dit på alla bara för att man "ska".

Tjejerna i tråden är lite mer påhittiga också, här leks det med kläder, skor, duschande mm och en jäkla massa poser. Det kan man väl knappast säga att vi får tillbaka? Flört

+1 på den! Kyss