• LostInTranslation

Helkroppstråden

Påven Johanna skrev 2015-01-26 12:15:33 följande:
    Jag tror att du kan ha varit i kontakt med den typen av enkelpipiga vapen som Lost har att erbjuda tidigare. Men hans är kanske ännu styvare än de andras, vad vet jag. Skarpare skytt också kanske. 

Det går bra att bikta sig hos mig efteråt.
    Åhhh vad du har höga tankar om mig Påven!! Kan jag också få bikta mitt enkelpipiga vapen h os dig efteråt?
  • Fröken36
    Påven Johanna skrev 2015-01-26 12:15:33 följande:
    Jag tror att du kan ha varit i kontakt med den typen av enkelpipiga vapen som Lost har att erbjuda tidigare. Men hans är kanske ännu styvare än de andras, vad vet jag. Skarpare skytt också kanske. 

Det går bra att bikta sig hos mig efteråt.

Alltså, Påven, grejen är den att jag har mycket att bikta mig för. Hur många dagar har du till övers? 

LostInTranslation skrev 2015-01-26 12:15:39 följande:
    Nja, det är inte riktigt min starka sida...Tror du får rådfråga någon av de mer rutinerade kvinnorna här hur man sätter ihop den perfekta maskinparken för hemmet. Tror säkert att du har ett litet startkit redan.... Jag har ställt upp som maskinoperatör ibland men sällan gjort urvalet. 

Hahaha, men Losten då. Tungan ute
    Mount me
  • Anonym (ensamflicka)
    Aros02 skrev 2015-01-26 10:39:16 följande:

Fantastiska kurvor!

Tack så mycket! :*
  • Quexet
    LostInTranslation skrev 2015-01-26 12:04:35 följande:
    Mmmm grym bild. Man skulle kunna tro att den är tagen med värmekamera !!
    Haha, ja det skulle man kunna tro! Drömmer
    Pillare skrev 2015-01-26 12:08:52 följande:
    Vill se den originala!
    Hmm,  den finns inte mer... Jag o teknik... Obestämd

• Pillare
    Quexet skrev 2015-01-26 12:48:17 följande:

Haha, ja det skulle man kunna tro! Hmm,  den finns inte mer... Jag o teknik... 

Jag gör det själv då.
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2015-01-26 11:16:02 följande:

Älskar måndagar.  ....

Måndagar med guldkant och stjärnglans är aldrig fel.
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2015-01-26 12:50:59 följande:
    Måndagar med guldkant och stjärnglans är aldrig fel.
    {#emotions_dlg.flower}
    Mount me
  • Aros02
    Quexet skrev 2015-01-26 12:02:59 följande:

Kallt ute, då åker stay-upsen på! 

Het men ändå kylig bild. Förvirrad!
  • Maria 434

Snyggt Quexet!
    Jag spelade squash två gånger den här helgen, men en sån vacker bakdel som du har lär jag aldrig lyckats uppnå oavsett hur mycket jag spelar :)

Ikväll ska jag lyckas med konststycket att prova min nya våtdräkt... för er som aldrig provat att få på sig en sådan så kan jag upplysa er om att det är minst sagt svettigt :)

Får se om det blir nån bild på resultatet

• Pillare
    Maria 434 skrev 2015-01-26 12:56:29 följande:

Snyggt Quexet!

Jag spelade squash två gånger den här helgen, men en sån vacker bakdel som du har lär jag aldrig lyckats uppnå oavsett hur mycket jag spelar :)

Ikväll ska jag lyckas med konststycket att prova min nya våtdräkt... för er som aldrig provat att få på sig en sådan så kan jag upplysa er om att det är minst sagt svettigt :)

Får se om det blir nån bild på resultatet