• Anonym (Gillar)

Helkroppstråden

Anonym (Bra?) skrev 2015-01-30 21:16:26 följande:
    Jättefin! Kyss

*Letar ÄNNU längre ner i lådorna efter träningsprogram, samtidigt som jag kastar allt onyttigt i kyl o skafferi* Oskyldig
  • Pillare

[quote=74774127][quote-nick]Anonym (Bra?) skrev 2015-01-30 21:16:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Jättebra!

• Anonym (Bra?)
    Anonym (Gillar) skrev 2015-01-30 21:26:52 följande:

Jättefin! 

*Letar ÄNNU längre ner i lådorna efter träningsprogram, samtidigt som jag kastar allt onyttigt i kyl o skafferi* 

Du är fin som du är ???? jag tränar inte jag är för lat hehe, dock borde jag börja.
  • Anonym (Bra?)
    Anonym (Bra?) skrev 2015-01-30 21:35:31 följande:

Du är fin som du är ???? jag tränar inte jag är för lat hehe, dock borde jag börja.

Hoppsan inte menat med massa frågetecken ;)
  • Pillare

Du är dock jättefin som du är.
  • Underhill

[quote=74774127][quote-nick]Anonym (Bra?) skrev 2015-01-30 21:16:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Bra bra! :)...fin fin med smycke i mitt :)

E vi överens så kör vi
  • Anonym (pillllan)

Men zacken då!! Trodde du hade lärt dig det, att du kan ju inte lämna spår efter dig utan att lämna en bild  

• Anonym (Gillar)
    Haha, ja men även om man är "fin som man är" kan väl få sträva efter att bli ännu finare när underbart vackra bilder som din kommer upp?! Drömmer
  • Anonym (Bra?)
    Anonym (Gillar) skrev 2015-01-30 21:46:12 följande:

Haha, ja men även om man är "fin som man är" kan väl få sträva efter att bli ännu finare när underbart vackra bilder som din kommer upp?! 

Klart du kan! :)
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-30 19:45:57 följande:

Kipp,,, kipp.... 

Makalöst ! Och stayups.... Uddevalla kan omöjligtvis ligga långt bort anser jag XD Haha och jag är kanon på att laga mat :D Det låter väl strålande haha :) ? 

Jaja triss citatet bidde väl lite fel då haha, effekten blev den samma då en skrapa fram 3 tvrutor precis :D !! 

Typ.. 6 timmars Bilresa ;p

Ja, jag har smyg kikat din Instagram , å det såg ju onekligen gött ut må ja medge! ;D stort plus i kanten det! :p