• Anonym (nykomlingen)

Helkroppstråden

Jon the papa skrev 2015-01-30 19:45:57 följande:

Kipp,,, kipp.... 

Makalöst ! Och stayups.... Uddevalla kan omöjligtvis ligga långt bort anser jag XD Haha och jag är kanon på att laga mat :D Det låter väl strålande haha :) ? 

Jaja triss citatet bidde väl lite fel då haha, effekten blev den samma då en skrapa fram 3 tvrutor precis :D !! 

Typ.. 6 timmars Bilresa ;p

Ja, jag har smyg kikat din Instagram , å det såg ju onekligen gött ut må ja medge! ;D stort plus i kanten det! :p
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-30 21:43:25 följande:

Men zacken då!! Trodde du hade lärt dig det, att du kan ju inte lämna spår efter dig utan att lämna en bild smile5.gifsmile5.gif  

Attans också. Jag som försökte smyga runt knutarna ;). Tagen med fingrarna i kakburken helt enkelt. Om du börjar, så kanske jag får upp handen ur burken och klär av mig ;)
  • Anonym (nykomlingen)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-30 19:47:33 följande:

Haha ungefär! Har väl hänt vid något svagt ögonblick iaf...

Jag har dock inte fått den äran att uppleva det, skämmes!

Förbättring på det vet du vad! ;p
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-01-30 22:05:14 följande:
    Attans också. Jag som försökte smyga runt knutarna ;). Tagen med fingrarna i kakburken helt enkelt. Om du börjar, så kanske jag får upp handen ur burken och klär av mig ;)
    hahahaha...jag läste kukburken Drömmer  fel tankar på gång känner jag...hahaha! 
    Fast det blev lite roligt om du byter ut kakburken mot kukburken! 
    Jag som inte har nån ny bild sitter fullt påklädd med raggisar under en filt, lite kyligt i skogen vettu
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 22:03:45 följande:
    Typ.. 6 timmars Bilresa ;p

Ja, jag har smyg kikat din Instagram , å det såg ju onekligen gött ut må ja medge! ;D stort plus i kanten det! :p

Haha jasså jojo! Mat får ju dock upplevas, tråkigt i bildform ju :D

Men faen :/ Hymn, om jag snor en helikopter eller typ ett JAS så kan jag ju agera taxiverksamhet :D Låter smidigast :) 

Välgödd och sen helkroppsmassage och grejer :) Ehm ska bara lösa det där med...transporten bara ...

• Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-30 22:22:20 följande:

Haha jasså jojo! Mat får ju dock upplevas, tråkigt i bildform ju :D

Men faen :/ Hymn, om jag snor en helikopter eller typ ett JAS så kan jag ju agera taxiverksamhet :D Låter smidigast :) 

Välgödd och sen helkroppsmassage och grejer :) Ehm ska bara lösa det där med...transporten bara ...

Sant, mat skall upplevas! :)

Men att det är tråkigt i bildformat de håller jag inte riktigt med om ;)

Ja, det låter ju som en plan! Hojta till när transportmedlet anländer vettja ;D

En helkroppsmassage sitter ju aldrig fel menar jag ????
  • Anonym (nykomlingen)

Attans mobil gubbar.. De ska va en.gloria... Inte frågetecken...

• Anonym (Blomman)

[quote=74774127][quote-nick]Anonym (Bra?) skrev 2015-01-30 21:16:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Fin kropp! Vad har du för sport-bh? Och vilken storlek? Jag behöver tips på bra modeller..

• Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-30 22:15:33 följande:
    hahahaha...jag läste kukburken Drömmer  fel tankar på gång känner jag...hahaha! 
    Fast det blev lite roligt om du byter ut kakburken mot kukburken! 
    Jag som inte har nån ny bild smile4.gif sitter fullt påklädd med raggisar under en filt, lite kyligt i skogen vettu smile5.gif
    He he, Kukburk. Något att plocka fram när man får fint besök....eller om man kommer och besöker dig i skogen..."varsågod och ta för dig"....;)

Du får väl lägga på ett par vedklabbar till då så du får upp värmen. Och nästa gång så får du allt ta och höra av dig i god tid så kan jag komma och bidra med lite mänsklig värme ;)
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 22:13:57 följande:

Jag har dock inte fått den äran att uppleva det, skämmes!

Förbättring på det vet du vad! ;p

Haha du gav mig just min första tumme ner på familjeliv, tack du är snäll du! Sen när du åker till Jon så kan jag vinka åt dig