• Jon the papa

Helkroppstråden

Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 23:08:47 följande:
    Attans militärer.. :/ det är väl ett folkslag för sig som inte kan se skillnad på tjänstgöring å tjänstgöring..

Det hade jag kunnat gjort, om det inte vore för min lilla som ligger i magsjuka.. Man kan ju deppa ihop för mindre, jag ligger å inväntar min egen död just nu! känner att den står bakom hörnet å lurar!
    Ja de jävla asen!! (och lilla din som har pesten min hade förra helgen :( )
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 23:19:49 följande:
    Ni kan få en som dock aldrig kom med här om dagen ;)

Va i hela hel.... Tappa hakan och mer.... och... Jag skiter i planet, grannen kan passa lillan och jag börjar löpa dit, kommer om 25 min XD! Tror inte du ska få massage längre... Eller ja, jag kan inte ansvara vad som händer i det långa loppet då bara helt enkelt! Haha får svåra skedbegär :)

-----------------------

Nyss avklarat bröst, rygg och ben/bak pass! Så jääävla gott när kroppen funkar igen :D 

Smått identisk många andra bilder kanske (förutom kroppsligt matt försök till ärligt leende XD) och orka inte med filter och ram snygga till, Så en naturell utpumpad Jon bjuds ändå :D Haha har ju myspys byxorna på iallafall :D 

• Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:50:27 följande:
    Jaaa precis Pilllan...man undrar ju hur den där brasan ser ut efter alla dessa pinnar du lagt på under dagen smile5.gif ....Jag postade ju mysbyxbilder bara för din skulle för bara några timmar sen juh smile5.gif Din tur alltså Tungan ute
    "Råkade" få pannan att koka förut eller snackar du om en helt annan brasa?? Brasan du tänker på...........ja den brasan den har många valmöjligheter.....eller nått....hahaha...
    Tillbaka till pannan igen, så har jag kommit på värsta bästa knepet och det är att när man vet att man ska få gäster (män då) att man eldar upp kråkhuset till olidlig värme och tyvärr så måste dom ta av sig lite

Såg dina bilder losten och fortsätt i samma stil så blir jag kvällsglad  
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-31 00:05:20 följande:
    "Råkade" få pannan att koka förut eller snackar du om en helt annan brasa?? Brasan du tänker på...........ja den brasan den har många valmöjligheter.....eller nått....hahaha...
    Tillbaka till pannan igen, så har jag kommit på värsta bästa knepet och det är att när man vet att man ska få gäster (män då) att man eldar upp kråkhuset till olidlig värme och tyvärr så måste dom ta av sig lite

Osäker på vilken panna du menar nu. Men jag hatar att frysa och trivs väldigt bra med att vara lättklädd, så jag hade nog känt mig som hemma i ditt kråkslott. Hade kastat tändgel på din brasa för att få höra övertrycksventilen tjuta av överhettningen.....
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-31 00:04:36 följande:

Ja de jävla asen!! (och lilla din som har pesten min hade förra helgen :( )Va i hela hel.... Tappa hakan och mer.... och... Jag skiter i planet, grannen kan passa lillan och jag börjar löpa dit, kommer om 25 min XD! Tror inte du ska få massage längre... Eller ja, jag kan inte ansvara vad som händer i det långa loppet då bara helt enkelt! Haha får svåra skedbegär :)

-----------------------

Nyss avklarat bröst, rygg och ben/bak pass! Så jääävla gott när kroppen funkar igen :D 

Smått identisk många andra bilder kanske (förutom kroppsligt matt försök till ärligt leende XD) och orka inte med filter och ram snygga till, Så en naturell utpumpad Jon bjuds ändå :D Haha har ju myspys byxorna på iallafall :D 

Ja fyfan, pest är vad det är! Vedervärdigt! :/

Hihi! I like suprises :D nog för att massagen sannerligen är kanon men det är ju det oväntade som är roligast ;)

Å skedbegär har vi alla, skulle inte tacka nej! :)

Mumsig bild bjöd han på åxå ;D
  • Anton Chigurh
    LostInTranslation skrev 2015-01-30 15:41:14 följande:
    Det håller jag iofs med om smile5.gif ....Ni förtjänar varandra i positiv bemärkelse Glad..

Ahh så tjusigt!! Som upplagt för en riktig chillfredag smile5.gif
    Tackar NOELGladdu är förbanne mig underbar alltså, hade jag varit kvinna hade jag gift mig med dig. Lätt.

Och bara för det, så får du lite nytaget. Kvalitén kunde möjligen vara bättre, fast, den kunde vara fan så mycket sämre också.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-31 00:14:24 följande:
    Ja fyfan, pest är vad det är! Vedervärdigt! :/

Hihi! I like suprises :D nog för att massagen sannerligen är kanon men det är ju det oväntade som är roligast ;)

Å skedbegär har vi alla, skulle inte tacka nej! :)

Mumsig bild bjöd han på åxå ;D

Ja, fasen tur att det oftast är rätt snabbt övergående, och att jag är smått immun mot skiten så det inte blir hemsk rundgång bara!

Då du hade blivit helkroppsmasserad med silikonglidmedel (som faen spöar alla massageoljor jag känner till XD) Så finns det väl utrymme för allehanda överraskningar av varierat slag ;) (Faen, nu spåra fantasin iväg här lite... håller dig högst ansvarig !)

Fast ligga sked sen, ehm ja,,, efter helkroppsmassage förståss... typ... Varierat med någon huvud på mitt bröst version med arm runt ;) Haha nope. Inte lite myssjuk här borta inte XD 

Och tycker det va snudd på elakt att du inte sporadiskt gillade någon bild så man fick tjuvkika på din insta ju! Haha känns... orättvist! 

• Jon the papa
    Anton Chigurh skrev 2015-01-31 00:23:15 följande:
    Tackar NOELGladdu är förbanne mig underbar alltså, hade jag varit kvinna hade jag gift mig med dig. Lätt.

Och bara för det, så får du lite nytaget. Kvalitén kunde möjligen vara bättre, fast, den kunde vara fan så mycket sämre också.

Haha gadeam.. jaja halvvägs dit om en 3 år kanske XD Och vi verkar ha förstått detta med mysbyxkravet vi fått på oss :D Hatten av rippade herre :) 
  • LostInTranslation
    Anton Chigurh skrev 2015-01-31 00:23:15 följande:

Tack desamma Anton!! Hade nog inte backat för att gifta mig med en kvinnlig variant av dig heller om jag nu hade trott på äktenskapskoncpetet överhuvudtaget ... Fasen vad du lyckas hålla dig deffad jämt. Imponerande.... Ha en grym kväll och ta väl hand om C...
  • Anton Chigurh
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 19:28:13 följande:
    phpLeh4UY87482.jpg

Ibland händer det :p
    Shit så vackert, riktigt jävla sexigt....Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-31 00:05:20 följande:

Samma stil kanske, men nu får det vara nog med mysbyxor måste jag säga....