Helkroppstråden
Ja, fasen tur att det oftast är rätt snabbt övergående, och att jag är smått immun mot skiten så det inte blir hemsk rundgång bara!
Då du hade blivit helkroppsmasserad med silikonglidmedel (som faen spöar alla massageoljor jag känner till XD) Så finns det väl utrymme för allehanda överraskningar av varierat slag ;) (Faen, nu spåra fantasin iväg här lite... håller dig högst ansvarig !)
Fast ligga sked sen, ehm ja,,, efter helkroppsmassage förståss... typ... Varierat med någon huvud på mitt bröst version med arm runt ;) Haha nope. Inte lite myssjuk här borta inte XD
Och tycker det va snudd på elakt att du inte sporadiskt gillade någon bild så man fick tjuvkika på din insta ju! Haha känns... orättvist!
Haha, mjaa.. De kan man ju tycka kanske, men då skulle ju jag avslöja mig helt å hållet, så jag låter din fantasi flöda lite till ;D
, du är en skitsnygg, charmant herre. Som klär gudomligt i mysbyxor.
. Precis som hon tar hand om mig.
Iofs ser du rätt len ut. mmmm bara dra handen över detta en endaste gång.. Crap drifta igen haha.
Men tackar för de fina orden du kastar :D Fast får sikta på grekisk atlet istället för hela den där grekisk gud grejen du har på gång
, baby steps liksom