• Anonym (nykomlingen)

Helkroppstråden

Jon the papa skrev 2015-01-31 00:23:15 följande:

Ja, fasen tur att det oftast är rätt snabbt övergående, och att jag är smått immun mot skiten så det inte blir hemsk rundgång bara!

Då du hade blivit helkroppsmasserad med silikonglidmedel (som faen spöar alla massageoljor jag känner till XD) Så finns det väl utrymme för allehanda överraskningar av varierat slag ;) (Faen, nu spåra fantasin iväg här lite... håller dig högst ansvarig !)

Fast ligga sked sen, ehm ja,,, efter helkroppsmassage förståss... typ... Varierat med någon huvud på mitt bröst version med arm runt ;) Haha nope. Inte lite myssjuk här borta inte XD 

Och tycker det va snudd på elakt att du inte sporadiskt gillade någon bild så man fick tjuvkika på din insta ju! Haha känns... orättvist! 

Haha! Som sagt, överraskningar är väldigt välkommet! ;) å vad gäller gglidmedlet så kan jag inte uttala mig så mycket, för den är inte testad /utforskad, men jag litar på ditt omdöme ;)

Haha, mjaa.. De kan man ju tycka kanske, men då skulle ju jag avslöja mig helt å hållet, så jag låter din fantasi flöda lite till ;D
  • Anonym (nykomlingen)
    Anton Chigurh skrev 2015-01-31 00:30:24 följande:

Shit så vackert, riktigt jävla sexigt....

Men jag tackar jag! :D
  • Anton Chigurh
    Jon the papa skrev 2015-01-31 00:27:09 följande:
    Haha gadeam.. jaja halvvägs dit om en 3 år kanske XD Och vi verkar ha förstått detta med mysbyxkravet vi fått på oss :D Hatten av rippade herre :) 
    Tackar så väldans, JonGlad, du är en skitsnygg, charmant herre. Som klär gudomligt i mysbyxor.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    LostInTranslation skrev 2015-01-31 00:28:34 följande:
    Tack desamma Anton!! Hade nog inte backat för att gifta mig med en kvinnlig variant av dig heller om jag nu hade trott på äktenskapskoncpetet överhuvudtaget smile5.gif ... Fasen vad du lyckas hålla dig deffad jämt. Imponerande.... Ha en grym kväll och ta väl hand om C...
    Tack så mycket Noel,Glad och skulle jag kapa bananen. Så ringer jag. Och bokar tid i kyrkan.

Å ha en grym afton du med. Och du kan lita på att jag tar hand om CelineHjärta. Precis som hon tar hand om mig.Glad
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-31 00:32:27 följande:
    Haha! Som sagt, överraskningar är väldigt välkommet! ;) å vad gäller gglidmedlet så kan jag inte uttala mig så mycket, för den är inte testad /utforskad, men jag litar på ditt omdöme ;)

Haha, mjaa.. De kan man ju tycka kanske, men då skulle ju jag avslöja mig helt å hållet, så jag låter din fantasi flöda lite till ;D

Just trust me :D I am a pro ;) Olja är bara strävt och klistrigt på ett oklistrigt sätt, SG är lite som man häller fjädrar på dig och allt blir lent {#emotions_dlg.djavulsk} Drömmer Iofs ser du rätt len ut. mmmm bara dra handen över detta en endaste gång.. Crap drifta igen haha. 

Haha jaaaa jooo det förstås att du hade gjort lite haha. Fast får väl finna mig i att befinna mig i mystiken ett tag tills jag A: Snott det där Jas planet, eller B: ehm du gillar en bild XD, hymn, vet inte vilket som känns lättare. 

Anton Chigurh skrev 2015-01-31 00:36:19 följande:
    Tackar så väldans, JonGlad, du är en skitsnygg, charmant herre. Som klär gudomligt i mysbyxor.

Haha en får leva på charmen så gott det går GladMen tackar för de fina orden du kastar :D Fast får sikta på grekisk atlet istället för hela den där grekisk gud grejen du har på gång Solig , baby steps liksom Drömmer

• Anton Chigurh
    Celines Essence skrev 2015-01-30 14:51:07 följande:
    Passar på att önska trevlig helg, med en bild som jag tog i höstas

Herrejävlar GummanHjärta !!!!!!!!!

Jag finner inte ord. Din skönhet går inte att beskriva i ord. Jag har försökt, men, all värdens ord räcker inte till. 
  • Pillare
    Anton Chigurh skrev 2015-01-31 00:59:34 följande:

Herrejävlar Gumman !!!!!!!!!

Jag finner inte ord. Din skönhet går inte att beskriva i ord. Jag har försökt, men, all värdens ord räcker inte till. 

Vad gulliga ni är.
  • Trunk
    Celines Essence skrev 2015-01-30 14:51:07 följande:

Passar på att önska trevlig helg, med en bild som jag tog i höstas

Du är bara så läcker! Är avundsjuk på fotografen! ;)
    Nyfiken
  • Anonym (Stella)

Nice pictures boys and girls.

Are you allowed to show your bumhole, or will that get you banned from the site?