Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Påven Johanna skrev 2014-08-20 18:56:37 följande:

Hur liten är du egentligen?

Dåligt försök...nej du får inte komma hit och mäta något!
  • Anonym (Kaponjär)

Testar verkar vara buggit idag.

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-21 16:51:42 följande:

Testar verkar vara buggit idag.

Jävla knäppt, i en annan tråd blev jag tilldelad (Anonym) när jag inte gjorde val av Anonym eller riktiga nicket. Åter till verkligheten.
  • Anonym (Kaponjär)
    Amys skrev 2014-08-21 13:59:37 följande:

Jag gör om.. Som icke anonym..

Och för dig Krukan... Åker de garanterat av..! 

Verkligen fina bilder, poserna i kombination med ljuset och kroppen gjorde detta väldigt sexigt sensuellt...ja riktigt härligt att bevittna!
  • Anonym (Kaponjär)
    EveBabez skrev 2014-08-21 19:04:38 följande:

Verkar som att man måste klä av sig för att bli sedd och omtyckt här... Så jag avlägsnar mig, det var kul medan det varade. Ha det bra allihopa! :) 

Så är det absolut inte. Jag vill inte gå på för hårt så jag håller låg profil men vill förklara hur jag ser det, allt handlar inte bara om bilder, blir ett socialt samspel mellan parterna och ger man inte sig in i det samspelet med att bara förvänta sig att få kommentarer utan att själv gett något så blir det väldigt enkelspårigt. Du har självfallet gett oss fina bilder men annars har jag inte sett så mycket i form av text. Stanna kvar du och kivas lite, munhugg lite...ja limma lite och kommentera så ska du se på annat.

MvH....Kaponjär
  • Anonym (Kaponjär)
    Påven Johanna skrev 2014-08-22 08:29:42 följande:

Jag har i alla fall gjort fototapeter av alla mäns bilder. Ligger och gnuggar i vild förtvivlan dagarna i ända!

Prova fram istället, tror bestämt att du får ett bättre resultat då och kanske bara behöver gnugga en bråkdel av en dag!
  • Anonym (Kaponjär)
    Papp skrev 2014-08-22 06:15:30 följande:

Det gör du rätt i det här är bara ett tillhåll för runknissar och den kvinnliga motsvarigheten (som jag inte vet vad det heter).

Du kan dock ta med dig härifrån att du är något av det finare som vandrat igenom denna tråd.

Vad grundar du det påståendet på? Kan det vara så att du själv sitter och smygrunkar och får dåligt samvete och försöker sätta dig själv i bättre dager med att utge andra för att göra samma! Hoppas iaf att du tvättar händerna...usch!
  • Anonym (Kaponjär)
    straight arrow skrev 2014-08-22 16:34:53 följande:

Men varför blev jag anonym nu?

Det har varit knas lite faktiskt. Sen om man inte har postat anonymt i en tråd så blir man tilldelad helt sonika bara (Anonym) så flera kan postat med samma anonym. Kanske bra att veta helst här då massa knasbollar just postat under (Anonym).
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-23 08:50:40 följande:

God morgon från en alldeles nyvaken

Godmorgon! Jag är nyvaken nästan jag med...04.00 var väl nyss va? Jävla piss det var den sovmorgonen det!

Väldigt mystiskt trevlig bild du!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-22 23:42:08 följande:

Är man sjuk och frysen så tar man med sig en filt ut och lägger sig i solen.

Ajdå...taskig kille som inte värmer dig! Ja hade det varit jag så då hade jag legat som en filt på dig!

Ja krya på dig då da!
Svar på tråden Helkroppstråden