Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

NeedfulThings skrev 2014-08-18 23:11:28 följande:

Städhjälp någon?

Är det bara jag som tycker detta är porrigt? Tror bestämt vi har fått oss en liten Porrdrottning här i tråden!!!! Ja porr klingar illa på på mångas läppar och tunga, men lik förbannat sitter ni och kollar. Här klingar det rätt bra...ja men nu blir man väl sågad, var rätt kluven hurvida jag skulle skriva det eller inte...

Såhär tänker jag, bara om du är troslös... Isf pax för att skura golven men då med rotborste! Sen kommer jag inspektera hur bra gjort det blir, har du fuskat så lutar jag dig över något lämpligt och tillrättavisa jag dig på ett ännu mer lämpligt sätt! Passar det inte in i vad du hade tänkt så är det rätt rent ändå...ja en Kaponjär reder sig själv rätt bra annars, ja då talar vi om städning och inte något annat!
  • Anonym (Kaponjär)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-19 10:32:23 följande:

Egentligen kan vi stänga ner nu. Vi är klara här.

Blir inte bättre än Nyvaken. 

Du kom fort du! Vi uthålliga fortsätter vidare!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-19 11:54:37 följande:

Mitt godmorgon-bidrag

Jävla tur att det var öppet än här! Detta hade man inte velat missa.

Du har då verkligen en kropp man bara skulle kunna se på i timmar, känna finns nog inte någon tidsgräns för...(ler lite och tänker i evigheter) Ytterst sällsynt vacker är hon den där NeedfulThings...hur som allt som...ja när som
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-19 14:01:12 följande:

Glömde denna förut, men ni får den också bara för att tisdagar är så otroligt tråkiga!

Kan jag göra något så inte dina Tisdagar blir så tråkiga? Sitter iaf och plågar mig själv lite, vill inte släppa blicken med att blinka men gör så jävlans ont med torra ögon. Får nog snart ringa guinness rekordbok, du har slagit alla rekord bland alla dina bilder och jag med att ha ögonen öppna. Undrar hur vi borde fira detta?
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-19 17:27:04 följande:

Tisdag kommer alltid vara veckans tråkigaste dag. Men gör ett försök, vad har du för plan?

Ja jag har ju världens gräsplan här hemma...och en i asfalt. Något annat tänker jag inte avslöja...
  • Anonym (Kaponjär)
    Papp skrev 2014-08-19 18:12:07 följande:

Du spelar fotboll och basket?

Nepp, bara skinnflöjt!
  • Anonym (Kaponjär)
    Papp skrev 2014-08-19 18:32:11 följande:

På två stora planer? Vilken konsert det måste bli!

Har du läktare uppsatta för åhörarna också?

Har man stor så behöver man plats helt enkelt!

Ja när jag drar igång då du!
    NeedfulThings skrev 2014-08-19 18:38:26 följande:

Åh din dåliga humor!

Din lilla smickrare där! Jag resonerar att bättre en dålig än ingen alls!
  • Anonym (Kaponjär)
    missandre skrev 2014-08-19 22:45:32 följande:

Svensk nya portal för dejting och mer. Registrera dig gratis! waa.ai/4sI0

Vad kostar den? Jag behöver en portal till vardagsrummet, är en standard öppningen...dvs 80 bred? Vad mer är mer?
  • Anonym (Kaponjär)
    Amys skrev 2014-08-20 11:17:09 följande:

Så här känner jag idag.. Vill åka hem, krypa ner under filten och mysa med en bra film. Man känner att hösten knackar på dörren

Men alla vackra människor här inne piggar ju upp i alla fall

Hemma knackar aldrig någon på...lyckos som har någon som är och bankar på dörren!

Såg onekligen trevligt ut det där!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-20 18:39:54 följande:
    Väldigt snyggt och prydligt vackert foto. Det är mig du tänker på va? Det mig du har i famnen och trycker in i barm va?
Svar på tråden Helkroppstråden