Inlägg från: prospicientia |Visa alla inlägg
  • prospicientia

Är helt ensam till Julafton

Vi är nog många som är ensamma. Vi kanske skulle slå oss ihop? Ensamma klubben? Hihihihi!!! SkrattandeSkrattande

• prospicientia
    Orcha skrev 2012-12-24 17:53:40 följande:

Vi kanske skulle dela en massa humorklipp från youtube?

(och skita i fb, maybe?)
    Drömmer
    Tänkte faktiskt på det.  SkrattandeSkrattande 

">

Katt på er alla!

• prospicientia
    Anonym (ingen alls) skrev 2012-12-24 17:15:13 följande:
    Ooo nej nej kära du.....jag är väldigt nere, mår skit fyy faaaan...men vad ska jag göra:(

vist har jag gråtit...gråter än....mer än så kan jag inte göra

men ååå vad jag vill skrika ut hat på facebook hahaha vill be alla där å dra åt --------

men de e bara en tanke för stunden.
    kram kram till dig 
    O, nej, inte Faceook! Jag får panik bara jag hör det! Bara massa krav och tvång! 

Jag brukar skriva av mig och läsa böcker när jag är ensam. Om jag gråter medan jag läser en bok om något förfärligt ämne så är jag ju på något sätt delaktig i någon annans lidande och det känns lite bättre. Hur konstigt det än låter. Tror närhet är vad vi alla behöver. Genuin mänsklig kontakt. Skratt, gråt, kramar ... Vi behöver dela, känna att andra privilegierar oss med att berätta om saker ur deras privata liv, bli bemötta där vi är här och nu så att man för ett ögonblick glömmer tiden och att vi en gång skall dö. Tror var och varann vill det. För många jäktar bara livet på. Andra är understimulerade. Men de som har fullt av vänner och folk runt omkring sig är nog precis lika ensamma många gånger egentligen, tror jag.    
  • prospicientia
    Orcha skrev 2012-12-24 18:50:54 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

Feel good-länk
    Ja, det var ju otroligt att han kunde vara så oerhört känslosam och sen vara så avslappnad inne i det han gjorde med 110% som att det blev honom själv. 

Nice.  SoligSkrattande Man skall våga tro på det man gör! Våga tro på förändring. 

Får mig att vilja gå och sätta mig och träna på

• prospicientia
    Orcha skrev 2012-12-24 19:10:42 följande:
    Så vackert!!!
    Tack M.
    Lyckas du med hälften så är det otroligt.
    GladÄr ju inte så särskilt svårt tekniskt sett. Sen är ju frågan HUR man spelar det. Proffsen är ju proffs. För en hemmapianist som jag är det trots allt svårt att få allting att flyta utan att staka sig, även om jag lätt klarar takterna var för sig. Man har helt enkelt inte den tekniken. 
  • prospicientia
    Orcha skrev 2012-12-24 19:29:27 följande:
    Pekfingervalsen är inte en option här alltså?
    Skrattande
    Ta en finger i sänder.Tungan ute
  • prospicientia
    Anonym (:() skrev 2012-12-24 20:05:46 följande:
    hur fördriver ni tiden ikväll??
    Äter två vörtskivor med rökt lax.
  • prospicientia
    Anonym (:() skrev 2012-12-24 19:32:22 följande:
    jag kan spela stereo väldigt bra räknas det?? 

Funkar inte när det är strömavbrott. 
  • prospicientia
    Anonym (:() skrev 2012-12-24 20:24:33 följande:
    ok gott :) jag önskar att det fanns nått matställe öppet för prkar inte laga mat idag känner jag
    Inget i frysen heller? Här har Mcdonalds och Burger king öppet dygnet runt. + ett par andra ställen som har öppet halva natten. Fast just nu julafton vet jag inte. DrömmerTaskigt läge. 
Svar på tråden Är helt ensam till Julafton