Solstrålarna
Ni får gå med i 5000-meters klubben
Ringde testlagret nu och det hade blivit något fel. Skulle skicka testen imorn. Behöver de inte ändå. Har molvärk i tjejmagen och rikligt med trådar om man säger så. Väntar på mannen. Dottern är hos kompis. Vaaad ska vi göra tro...?
3 barns mamma vad jävligt! Sånt blir man förbannad på! När barnens trygghet rivs upp så! Hoppas verkligen det löser sig! Jag fick feber idag igen 39,3c innan jag tig febernedsättande. 1177 tyckte jag skulle åka till jourcentralen men det orkar jag inte. Får gå till min vc imorn. Är så bedrövad! Har ÄL idag känner det i hela kroppen. Hade sex igår kväll men de stackars spermierna som finns där inne dör väl i vörmeböljan. Är helt knäckt. Är nog fan inte meningen att jag ska få en till
jävla feber helvetets skit.
Nu har vi haft sex tis, ons och fre. På torsdagen hade jag molvärk hela dagen i magen men inga flytningar. Igår var det mängder med genomskinligt som blev trådar på pappret. Hade lite molvärk under dagen men inte så mkt som på torsdagen. Undrar egentligen om jag har haft ÄL eller om den är på väg! Brukar få ont i bröstvårtorna så fort ägget släppt i princip men känner ingenting. Känner en molvärk i tjejmagen och ryggen idag och var rejält svullen och öm där inne när vi hade sex. Enligt min App har jag ÄL imorn. Får mysa imorn med för säkerhets skull. Minns inte när jag blev gravid med dottern om jag fick ont i brösten efter ÄL. Vet att jag hade ont i dom innan bim men hade inte jätteont. Det kom mer i v 6-7. Hur har ni haft det? Borde bu åtminstone haft ÄL med tanke på ÄL flytningar och molvärk. Blir tokig på att fundera över detta. Trebarnsmamma. Ska bli kul att kolla in ett hus och din blogg
CA5 du kan ju hålla det hemligt säkert 5 månader! Och det är ju inte säkert det tar sig direkt heller!
Hur länge har du provanställning då?
Nu är ÄL över. Det genomskinliga äggvite är borta... Fattar inte varför jag inte har ont i brösten!!!! Har alltid ont i brösten efter ÄL. Man kan ju inte ha ÄL smärta och ÄL flytningar utan ÄL eller??? Vi har verkligen myst som galningar. OM det tagit sig och en spermier befruktat ägget borde jag ändå ha ont i brösten eftersom det oavsett är efter ÄL. Minns inte hur det var med dottern. Andra som varit med om liknande? Det högg till 2 ggr på höger sida i äggledaren. Så brukar det inte kännas. Men vadå man lär väl inte känna när spermier träffar ägget
Varför ska man undvika varma bad runt ÄL? Om bad påverkar negativt är väl mina chanser helt borta då jag hade 39,3c i torsdags. Tror jag hade ÄL igår men kan lika väl varit i torsdags... Har haft ÄL flytningar och molvärk i äggstockarna sedan i tors fram till igår. Hade 37,8c på lördagen och runt 37c igår. Vi har haft sex varannan dag men vad hjälper det om värme inte är bra
är det så alltså???