Solstrålarna
Miss kaos skrev svar till dig också ovanför men citatet försvann.
Miss kaos skrev svar till dig också ovanför men citatet försvann.
Blir helt jävla irriterad. Har ÄL flytningar idag igen. Vad är det frågan om? Det ska ju gå över efter ÄL. Eller? Hade ÄL i söndags. Har idag ömma bröstvårtor så ÄL har varit. Vet inte om det är rester från mannen som kommer ut? Fler som upplever detta? Irriterande. Är hemma från jobbet denna veckan för att återhämta mig så man har ju all tid i världen att analysera. Få bli mys med mannen idag för säkerhets skull.
[quote=68408785][quote-nick]3 barns mamma84 skrev 2013-01-17 07:40:52 följande:[/quote-nick]
CA5 kroppen är lustig :) Brukar ha sprängande ont i brösten på ÄL+4 men icke. Vi har jobbat på sim kaniner men är rädd att min feber ställt till det
Givetvis finns hoppet där!
Här moler det på. Nu har jag börjat få molvärk i tjejmagen och det sticker i ena bröstet. Oerhört konstigt.
Läste att när det befruktade ägget förs genom äggledaren är det muskler som dras ihop och för ägget framåt. Kanske är det därför jag haft mol och spänn i äggledaren
Efter 4 dagar kan ägget vara framme. Kanske därför jag nu istället fått molvärk i tjejmagen
här spekuleras det vilt nu fast jag förbjudit mig själv! Har bara haft lite "kill" i äggledarens nedre del idag. De andra dagarna har det molt och nästan vibrerat. Undra när man kan börja tjuvtesta
ägget måste ju fästa först! Ja om det nu är något förståss. Hoppas och hoppas.