Inlägg från: floppan2008 |Visa alla inlägg
  • floppan2008

Solstrålarna

floppan2008 skrev 2013-02-06 16:12:52 följande:
    Miss kaos det får bli var tredje dag. Uch både mannen och jag blev trötta på sex när vi låg varannan dag... Jobbigt När dottern blev till var vi utomlands och hade kanske sex 3-4 ggr den veckan. Vet att jag hade ÄL på dagen och på kvällen drack vi lite och hade sex. Då var det ingen stress bara njutning och spontant som det ska vara.

Ja men då så skönt att fler har samma. Då kan jag slappna av. Nästa v är ÄL vecka och då tänkte jag vi ska ha sex var tredje dag. Fan man får ju skavsår annars nu är det vår tur.
  • floppan2008
    MissKaos skrev 2013-02-06 19:23:05 följande:
    Jag tänker var tredje dag (om inte andan faller på..) och så sexa extra när utslaget på ÄL testerna kommer. Då kan man ju inte gärna missa`den?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Exakt! Så får det bli
  • floppan2008
    Pommac skrev 2013-02-06 21:11:43 följande:
    Ojoj! Vi har sex nästan varje dag. Har alltid haft så sedan vi träffades. Vi har dock kört lite olika kring ÄL. Men vi får tydligen inte till något barn. Hmm...

OMG sex varje dag. Jag hade dött vi har sex max 1 gång/v när vi inte försöker... Svårt att få till det faktiskt i vardagen. Men vi är båda rätt nöjda så
  • floppan2008

Har läst att Pregon kan ge utslag på gravvtester men jag vet inte. Har sett det i andra trådar. Men tycker det låter mkt konstigt då stickorna enbart reagerar på hcg.

• floppan2008

Bävar inför nästa v. Orkar inte jaga ÄL orkar inte något. Orkar inte bli besviken igen Bim är 3/3 då är jag bortrest på weekend med min bästa kompis. Har lovat att inte testa innan eller under helgen. Hon vill att vi tar ett glas vin eller två när vi är borta. Innan bim är det ju ingen fara. Vill leva som vanligt och testa några dagar efter bim. Är det möjligt? Är det ego? Har ärligt talat tappat hoppet lite. Varför skulle det ta sig nu när det skitit sig 2 ggr innan

• floppan2008

Tack för eran pepp! Ska leva normalt fram till bim. Äta och dricka vad jag vill. Eftersom jag inte dricker när jag är gravid får jag låta bli att testa innan helt enkelt. Vill ha en avslappnad helg och slippa tänka alls. Skönt att slappna av lite denna månaden. Hör ni tjejer. Nu är det faktiskt vår tur! Februari blir vår månad. Nu tror vi det! Kram på er!

• floppan2008

Kommer inte bli berusad. Om inte mensjävulen kommer redan på lördag kväll vilket den brukar göra. Då blir det inte ett glas vin utan en flarra

• floppan2008
    babylängtan20 skrev 2013-02-07 20:51:04 följande:
    hej tjejer idag 10 dgr efter mitt första vul konstaterades MA fostret dog v 5+5 idag skulle jag varit v 9+2 :(  det gick inte denna gång heller .. Så nu sluter jag mig till denna tråden igen eftersom vi måste börja på nytt ännu en gång :( i helgen börjar jag mitt medicinska missfall med cytotec behandling då jag vet hur ont ett mf gör ser jag verkligen inte fram emot detta.. Hoppas cytotec hjälper min kropp ut med allt, komplikationsfritt så jag slipper akuten och en skrapning efter återbesöket .. Hoppas min äl och mens kommer igång direkt så vi kan börja så fort som möjligt 3e gången gilt sägs de ju , får hopppas de stämmer för oss ..

Näe fy vad orättvist och jävligt märkte du något eller upptäcktes det via VUL. Jag fick svaga plus och kände mig verkligen gravid. Testen blev svagare och tillslut blanka och mensen kom på bim+5 störtflod det rann och rann ur mig samt ramlade ut massa klumpar i toan. Misstänker mf. Inget mot att få ma förståss men tråkigt ändå Hoppas du snart blir gravid igen.
  • floppan2008

Måste fråga en grej. Om mensen är sen är ÄL sen då också? Om mensen varit som vanligt börjar min fertila period imorn. Stämmer bra då jag har ökade flytningar och mol i äggstockarna. ÄL skulle då varit på ons. Stämmer väldigt bra med tanke på hur det känns och hur flytningarna ökar och ser ut. Enl appen om man räknar min sena mens ska jag inte ha ÄL fören söndag om en vecka och 2 dagar. Kan ÄL infalla som den skulle trots sen mens. Känns verkligen som innan ÄL nu! Jag kommer ha sex var tredje dag nu ända tills nästa söndag för säkerhets skull. Kul om någon vet ifall ÄL måste bli sen vid sen mens eller inte.

• floppan2008
    MissKaos skrev 2013-02-08 06:57:14 följande:
    Det kan man inte veta, sannolikt följer du vanligt antal dagar från mens y äl. Sex varannan dag? Finns nu bilder på mina test i tråden
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Vi orkar inte ha sex varje dag fan det gnisslar ju där nere ha ha. Tänker ha sex ofta nästa vecka i alla fall. Kommer ÄL på ons eller sön spelar ju ingen roll! Jag känner ju så väl när jag har ÄL också och ser på flytningarna. Kanske är ett guldägg på g för det stramar och grejar rejält i högra äggstocken En del av mig vill ha ÄL tester men tror ärligt talat jag skulle stressa så mkt över det att ÄL försvann helt så jag låter bli! Var i ett dåligt förhållande för många många år sen och då försvann ÄL 6 mån. Äggen släppte inte utan blev cystor på äggstockarna. När jag lämnade honom kom allt tillbaka och har aldrig haft sånna problem sen dess. Jag verkar vara sån som kam påverka kroppen. Inte bra. Nu tänker jag på mkt annat. Har en rolig spännande sak framför mig och längtar till min och bästisens weekend. Sen har vi några resor planerade. Tänker på detta ist för på bebis. Funkar bra än men så är man i mellanland också. Innan ÄL.
  • floppan2008

Idag får det bli mys med mannen. Har rikligt med ÄL flytningar och det moler i ryggen. Fattar ingenting. Mensen tog slut i söndags... Hela min cykel verkar vara i obalans. Jaja spelar ingen roll när jag har ÄL bara jag har det alls Är nog inte på G ännu men väldigt snart.

• floppan2008

Hur går det tjejer? En dö-period nu innan ÄL. Jag fokuserar mkt på annat. Har ÄL nästa v och det märks på kroppen. Vi myser på... Har inte lika stora förhoppningar denna gången. Trodde det skulle ta sig direkt och nu är det tredje gången gillt så... Givetvis hoppas jag! Kommer inte testa innan denna gången. Trots 8 tester här hemma! Orkar inte analysera dessa jävla tester och bli uppstramad. Hur känner ni andra? Har ÄL passerat?

• floppan2008

Min ÄL måste hålla sig till det gamla vanliga trots sen mens. Här är det ÄL pågående nu... Känner det tydligt. Skönt att inte ÄL blev förskjuten!

Svar på tråden Solstrålarna