Solstrålarna
Ja men då så
Har läst att Pregon kan ge utslag på gravvtester men jag vet inte. Har sett det i andra trådar. Men tycker det låter mkt konstigt då stickorna enbart reagerar på hcg.
Bävar inför nästa v. Orkar inte jaga ÄL orkar inte något. Orkar inte bli besviken igen
Bim är 3/3 då är jag bortrest på weekend med min bästa kompis. Har lovat att inte testa innan eller under helgen. Hon vill att vi tar ett glas vin eller två när vi är borta. Innan bim är det ju ingen fara. Vill leva som vanligt och testa några dagar efter bim. Är det möjligt? Är det ego? Har ärligt talat tappat hoppet lite. Varför skulle det ta sig nu när det skitit sig 2 ggr innan
Tack för eran pepp! Ska leva normalt fram till bim. Äta och dricka vad jag vill. Eftersom jag inte dricker när jag är gravid får jag låta bli att testa innan helt enkelt. Vill ha en avslappnad helg och slippa tänka alls. Skönt att slappna av lite denna månaden. Hör ni tjejer. Nu är det faktiskt vår tur! Februari blir vår månad. Nu tror vi det! Kram på er!
Kommer inte bli berusad. Om inte mensjävulen kommer redan på lördag kväll vilket den brukar göra. Då blir det inte ett glas vin utan en flarra
Måste fråga en grej. Om mensen är sen är ÄL sen då också? Om mensen varit som vanligt börjar min fertila period imorn. Stämmer bra då jag har ökade flytningar och mol i äggstockarna. ÄL skulle då varit på ons. Stämmer väldigt bra med tanke på hur det känns och hur flytningarna ökar och ser ut. Enl appen om man räknar min sena mens ska jag inte ha ÄL fören söndag om en vecka och 2 dagar. Kan ÄL infalla som den skulle trots sen mens. Känns verkligen som innan ÄL nu! Jag kommer ha sex var tredje dag nu ända tills nästa söndag för säkerhets skull. Kul om någon vet ifall ÄL måste bli sen vid sen mens eller inte.
Idag får det bli mys med mannen. Har rikligt med ÄL flytningar och det moler i ryggen. Fattar ingenting. Mensen tog slut i söndags... Hela min cykel verkar vara i obalans. Jaja spelar ingen roll när jag har ÄL bara jag har det alls
Är nog inte på G ännu men väldigt snart.
Hur går det tjejer? En dö-period nu innan ÄL. Jag fokuserar mkt på annat. Har ÄL nästa v och det märks på kroppen. Vi myser på... Har inte lika stora förhoppningar denna gången. Trodde det skulle ta sig direkt och nu är det tredje gången gillt så... Givetvis hoppas jag! Kommer inte testa innan denna gången. Trots 8 tester här hemma! Orkar inte analysera dessa jävla tester och bli uppstramad. Hur känner ni andra? Har ÄL passerat?
Uppstressad inte uppstramad
Min ÄL måste hålla sig till det gamla vanliga trots sen mens. Här är det ÄL pågående nu... Känner det tydligt. Skönt att inte ÄL blev förskjuten!