Inlägg från: floppan2008 |Visa alla inlägg
  • floppan2008

Solstrålarna

Jädrar vad det har smällt till i brösten. Dom gör såå ont och värker! Bu närmare bim ju mindre ont brukar jag ha men nu är det tvärtom. Det moler och moler i magen. Har halsbränna och är ständigt hungrig. Men tycker att har man sånna symtom och är gravid ja då borde det bli en skugga på testet när det är bim på söndag. Annars är det nog bara PMS. Orkar inte vänta! Har bara 2 test kvar så vill inte slösa imorn. Tänkte fre och sön.

• floppan2008
    Soffan skrev 2013-01-23 07:33:04 följande:
    Känner som du!  Jag testade helt blankt igår, BIM-2.  Har inte haft några symptom alls så jag ställer in mig på att mensen kommer imorrn  

Man hoppas ju skiten håller sig borta!
    Sanna890 skrev 2013-01-23 16:09:40 följande:
    Bim imorgon, helt neg idag igen.. Deprimerande..

Tråkigt
  • floppan2008

Har aldrig känt på min livmodertapp förut men i kväll så den sitter rätt långt ner tycker jag. Känns inte så hård som en nästipp men den är inte mjuk. Har läst om gravida som har mjuk och sladdrig tapp. Ni som varit gravida och kollat tappen hur har den varit?

• floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-23 20:07:01 följande:
    www.beautifulcervix.com/cervix-photo-gallerie.../ Gå in där o kolla! Massor med bilder

Uuuuuuh vad äcklig den ser ut! Som en skrumpen snopp! Min pekar definitivt neråt och är inte torr. Kan inte utgå från bilderna och avgöra om det är mens på g eller gravv. Tack för tipset
  • floppan2008

Jag testade idag. Vet inte men idag anar jag ett streck. Inget starkt inget som fastnar på bild ialla fall inte på iphonen. Men jag vet inte det är nog ett spökstreck. Som sagt en aning. Men när jag lyser bakifrån på testet syns det ett tydligt streck! Så har det inte varit på de andra 9 testerna jag tagit. Men det gills väl inte bim på söndag. Mizzii vad är det för test du använder? Testen blev ju svagare och sedan starkare och så fick du gravid på digital. Vad testar du med? Kanske skittester?

• floppan2008

Det till mizzinii var i en annan tråd

• floppan2008

CA5 det är så påfrestande att analysera dessa tester. Orkar knappt själv. Men samtidigt är det bättre att långsamt ställa sig in på att det inte blivit något än att vänta till bim och få ett stort minus i ansiktet uch tror inte testet betyder något. Loppet känns kört. Fattar inte varför. Hade verkligen sex varannan dag hela ÄL veckan och hade verkligen ÄL.

• floppan2008
    görabebis skrev 2013-01-24 11:39:56 följande:
    Tror fortfarade att du är gravid floppan :) Jag tror min mens är på g. Jag brukar ha runt löning men fick senare förra månaden, men nu tror jag det e på g och är tidigare. Äl kom nog tidigare än jag trodde oxå, så nästa månad ska jag testa äl tidigare. Och vi får försöka få ihop våra scheman bättre kring äl ;) Gjorde ett test imorse som visade neg, det var inget tidigt test, men tror att mensen kommer i dagarna, gör den det ej så testar jag igen.

Tack för peppning känns så ibland! Varför tror du mensen är på g? Molvärk kan man ju ha! Har den börjat?
  • floppan2008
    görabebis skrev 2013-01-24 12:14:55 följande:
    Hm känner egentligen inte något, men samtidigt är det något litet som jag nu insåg att jag brukar känna nån/några dagar innan mens. Känns igen helt enkelt ;) "känslan" sitter längre ner i magen typ. Bim är 28-29 jan men om cykeln ej blivit så lång förra månaden borde bim vara imån ca.. Och tror som sagt min äl var tidigare än den borde varit..

Ja det är en viss känsla innan mensen. På mig är det en molande känsla och det känns svullet och tungt i magen. Ibland kommer riktig mensvärk också. Ska köpa 2 pack clearblue idag. Dom säljer 2 pack för 80:- nu. Tänkte testa med cb imorn TL på lör har bara en sticka kvar och sen cb på söndag bim. Just nu känns det självklart att jag är gravid, om 2 timmar kommer jag tycka att det känns som jag inte är gravid. Vel vel... Hoppas din känsla är fel! Kan ju vara växtvärk
  • floppan2008

Vet inte om cb är så himla känsliga egentligen men litar mer på dom än TL. Mensvärk och växtvärk är ju väldigt lika! Jag hade riktig mensvärk och bruna tjocka flytningar innan bim när jag plussade sist.

Svar på tråden Solstrålarna