Få igenom fader okänd
Vill inte ange vem som är pappan till mitt kommande barn en rad olika anledningar bland annat att inte pappan VILL och en del annat. Är det någon som fått igenom det och är det svårt??? Tacksam för svar
Vill inte ange vem som är pappan till mitt kommande barn en rad olika anledningar bland annat att inte pappan VILL och en del annat. Är det någon som fått igenom det och är det svårt??? Tacksam för svar
Det borde ju inte vara så svårt, ja menar säg att du hade ett one night stand på en båtresa med en kille som inte snacka svenska och du ville bara ligga?
Men varför i hela friden gör du det? Det är väl skit samma vad pappan vill, tänk på ditt barn!
Skulle aldrig klara av skamen av att gå förbi pappan på stan och veta att han får betala underhåll för ett barn han inte ville ha. Det vi hade var en kk-relation under ett par månader enbart , ringer de tills en familj och frågar runt osv ?
Nej det gör dom inte! Å andra sidan ska man väl stå för sina handlingar, alltså att han visste ju hur ett barn blir till...
Åå vet inte alls vad jag skall göra , känns fel att inte ange heller för barnets skull men det kan man alltid berätta för barnet senare vem som är fadern