• capricorn89

Doppresent!

Är det någon som har tips på en bra-att-ha doppresent!? Något som ni själva köpt till någon eller som ni själva har fått? Presenten är till en liten tjej på 3 månader och hon har väl det mesta i leksaksväg, gym, mjukdjur, mobiler och speldosor... Massa vanligt krimskrams som album och silverskedar kommer ju hela släkten att köpa ändå! Någon med tips? De flyttar till hus i februari om det kan vara till någon hjälp ;)

• Svar på tråden Doppresent!
  • sarajj

Dessin Design, www.dessindesign.se är en webshop med fina doptavlor och även namntavlor. En perfekt doppresent. Där finns även personliga släktträd som jag tycker är en kul och annorlunda present som aldrig går ur tiden.

• tisteln

Elsa Beskow´s böcker
    en fin flaggstång
    en fin fotoram (som man kan använda hela livet, dvs inte en massa bebis-detaljer i ramen)
    hängsmycke med barnets månadssten 

• Solstrålen min

Varför inte en tavla som passar i nya hemmet?
    Vi har köpt både barntavlor och doptavlor på sannasordtavlor.n.nu.
    Superpersonliga och man får välja ord, färger och symboler precis som man vill ha dem Glad

Jättebilliga (typ 200.-) för handmålade tavlor i akvarell!!!! Kan vara värt en titt i alla fall....

• Blitz

Nått sött matset då? Tallrik, mugg och skål med Elsa Beskow motiv typ. 

• Nicoleta

Som jag sa ska jag få barn i Augusti. Vill absolut göra den i glas. Har de fler färger?

• barnbarnbarn

En filt broderad med barnets personliga mått, namn och datum - fick vi själva till vår flicka när hon döptes, superfin!

En liten trästol till barn där barnets namn målas på ryggen.

En söt klämhållare fylld med söta hårklämmor - det gav vi till ett par vänners barn precis. Finns här  http://www.livonne.se/sv/accessoarer/klamhallare/

Svar på tråden Doppresent!