• capricorn89

Doppresent!

Är det någon som har tips på en bra-att-ha doppresent!? Något som ni själva köpt till någon eller som ni själva har fått? Presenten är till en liten tjej på 3 månader och hon har väl det mesta i leksaksväg, gym, mjukdjur, mobiler och speldosor... Massa vanligt krimskrams som album och silverskedar kommer ju hela släkten att köpa ändå! Någon med tips? De flyttar till hus i februari om det kan vara till någon hjälp ;)

• Svar på tråden Doppresent!
  • Mamma t Twins

Ett personligt minne. Doptavla - kanske kan du måla en själv?
    Eller en fin barnbok med en daterad & handskriven hälsning från dig! 

• Kimban

Vi köpte ett träd, äppleträd! Jätte uppskattat av mottagaren, (eller föräldrarna ;))
    Funkar ju iof inte att plantera i februari.

• Älska mer

Vi ville ge något som barnet kunde ha med sig hela livet, så vi köpte ett fruktträd.
    Det är 8 år sen vi har blivit bjuda på x antal pajer. :)

• Novan

Jag rekommenderar denna sida: www.miniroom.se där jag själv köpt flera fina presenter till bra pris. Och framförallt väldigt väldigt fiiina saker Kyss Finns en speciell kategori som heter doppresenter 
    Fina bäddset skulle jag själv bli väldigt glad för, en fin bebisfilt eller kanske gunghäst. Finns för alla plånböcker!

Hoppas tipsen kommer till nytta
  • Abborren

Mätaticka till väggen. Tex från jabadabado.
    Astrid Lindgren böcker. Jag tycker det är jätte roligt när man skriver en hälsning i boken.
    Astrid Lindgren eller Disney filmer.
    Födelsedagståg

Svar på tråden Doppresent!