• telgebo

    Hur kinky är du?

    Nu vill jag höra hur kinky är du? Är du man eller kvinna? Ålder?


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-12 00:02
    Vad jag menar med kinyk har jag förklarat i inlägg nr 4.
  • Svar på tråden Hur kinky är du?
  • ArgaKillen
    DrHoffman skrev 2013-01-27 00:59:14 följande:
    Att bli påsatt av två killar som tjej, eller att be om sperma i ansiktet.... Skulle jag nog påstå att en del svenssons gör.

    Om det är det du anser vara kinky, är du nog ganska vanilj.  
    Till  offentligheten (individuella tjejer):
    1- Det är normalt att bli påsatt av två killar samtidigt.
    2- Tjejer ber dessutom om att få sperma i ansiktet.
    3- dumförklara alla som tror att det är sk "mainstream svensson"....
     
    Jag e inte arg, jag e förbannad!
  • DrHoffman
    ArgaKillen skrev 2013-01-27 01:19:01 följande:
    Till  offentligheten (individuella tjejer):
    1- Det är normalt att bli påsatt av två killar samtidigt.
    2- Tjejer ber dessutom om att få sperma i ansiktet.
    3- dumförklara alla som tror att det är sk "mainstream svensson"....
     
    Det är på intet sätt kinky iallafall... Men om du tycker det så är det kinky för dig, men det är fel att du är för kinky för de flesta som du påstår... Du är ganska mainstream själv.
  • ArgaKillen
    DrHoffman skrev 2013-01-27 01:21:19 följande:
    Det är på intet sätt kinky iallafall... Men om du tycker det så är det kinky för dig, men det är fel att du är för kinky för de flesta som du påstår... Du är ganska mainstream själv.
    Frågan har inte varit hur  "kinky" jag är någonstans. Frågan har varit mer om hur DU har ifrågasatt mitt påstående och kommit med dumma liknelser. Men OK, vi har kommit fram till att de flesta tjejer vill bli påsatta av 2 killar samtidigt och ber om att få sperma sprutat i ansiktet. Lägg ner grabben!
  • DrHoffman
    ArgaKillen skrev 2013-01-27 01:27:45 följande:
    Frågan har inte varit hur  "kinky" jag är någonstans. Frågan har varit mer om hur DU har ifrågasatt mitt påstående och kommit med dumma liknelser. Men OK, vi har kommit fram till att de flesta tjejer vill bli påsatta av 2 killar samtidigt och ber om att få sperma sprutat i ansiktet. Lägg ner grabben!
    Att de flesta tjejer vill det är ditt påstående, jag har bara sagt att det inte är speciellt kinky. Frågan var för vem du var för kinky, och med tanke på dina svar skulle jag vilja påstå... för ingen.
  • ArgaKillen
    DrHoffman skrev 2013-01-27 01:33:09 följande:
    Att de flesta tjejer vill det är ditt påstående, jag har bara sagt att det inte är speciellt kinky. Frågan var för vem du var för kinky, och med tanke på dina svar skulle jag vilja påstå... för ingen.
    Jag har inte påstått något alls. Jag drar enbart slutsatser utifrån dina iaktagelser av "verkligheten"... Jag svara som innan, att vad som är själva definitionen av kinky är att "jag är för kinky för de flesta"!!!!

    / Hooohaa! 
  • DrHoffman
    ArgaKillen skrev 2013-01-27 02:04:12 följande:
    Jag har inte påstått något alls. Jag drar enbart slutsatser utifrån dina iaktagelser av "verkligheten"... Jag svara som innan, att vad som är själva definitionen av kinky är att "jag är för kinky för de flesta"!!!!

    / Hooohaa! 
    Nej det gör du inte, du har ingen som helst aning om min verklighet eller min uppfattning. Men efter vad du berättat tror jag att du är ganska vanlilj... Till och med så att du kanske är för vanilj för de flesta... eller iallafall för oss som verkligen är kinky.
  • DrHoffman
    ArgaKillen skrev 2013-01-27 02:19:46 följande:
    men snälla du, jag försöker inte ens övertyga någon om att jag är "the one and only". Tycker du om vanilj så tycker jag också om det... Livet är för kort för att haka upp sig på luddiga definitioner. Nu, lyssna på detta 

    och va tyst!

    Jahaja.....du är en nörd med... Eller var det meningen att jag skulle bli rädd? Sorry lillen...blir inte rädd...
  • ArgaKillen
    DrHoffman skrev 2013-01-27 02:32:46 följande:

    Jahaja.....du är en nörd med... Eller var det meningen att jag skulle bli rädd? Sorry lillen...blir inte rädd...
    Tack för att du kallar mig nörd (komplimang i dagens samhälle). Jag vill absolut inte skrämma någon bara dela med mig av allt som är top notch. Sen är vi alla fria att göra våra egna tolkningar av vad som är vad
  • Anonym (XXX)

    Jag är kvinna och är hyfsat kinky, men i fantasin ruggit kinky!

  • ArgaKillen
    Anonym (XXX) skrev 2013-01-27 02:40:34 följande:
    Jag är kvinna och är hyfsat kinky, men i fantasin ruggit kinky!
    Du gillar att få sperma i ansiktet alltså?
Svar på tråden Hur kinky är du?