Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

    "Nu är jag full..."

    Alltså hjälp! Det är efterfest om ca 20 min i porten bredvid och jag har några öl i kylen.. Ska jag bättra sminket, byta om och gå dit eller?.. Kanske typ, bete mig som att jag faktiskt är 20 år gammal? Vad tycker ni?

  • Feltryck01

    Hjälp! Det är efterfest om ca 20 min o porten bredvid... Festa eller inte? Bete mig som att jag är 20 år eller vara "gammal" och mysa med sambon? Sminka upp mig, byta om och slå klackarna i taket eller sminka av för dejt med John Blund?

    Mitt liv är så jävla svårt.

  • Feltryck01
    AngieT skrev 2013-01-27 01:02:04 följande:
    Festa. Eller inte. Jag vet inte:P



    Men Angie, du som alltid har alla svaren! :D
    ArgaKillen skrev 2013-01-27 01:03:49 följande:
    Ehhh... Ditt liv är så jäkla simpelt! Gör vad du vill är mottot tills du har barn. Tro mig, du vet vad det innebär när du har barn i framtiden.

     



    Jag var ju sarkastiiiiskt!

    Men jag vet ju
  • Feltryck01
    AngieT skrev 2013-01-27 01:02:04 följande:
    Festa. Eller inte. Jag vet inte:P



    Men Angie, du som alltid har alla svaren! :D
    ArgaKillen skrev 2013-01-27 01:03:49 följande:
    Ehhh... Ditt liv är så jäkla simpelt! Gör vad du vill är mottot tills du har barn. Tro mig, du vet vad det innebär när du har barn i framtiden.

     



    Jag var ju sarkastiiiiskt!

    Men jag vet ju inteee
  • Feltryck01

    Hemma! Gud vad trevligt vi hade! Jag mötte dem (tre tjejer) utanför porten, sippade på en öl för att tagga till och tog ett par cigg och sen upp till mig, ensam, för att tjejerna var trötta och hade ont i fötterna.

    BLÄÄÄÄ.

  • Feltryck01

    Jäklar. Nästa helg alltså, dååå! Ska jag ha fest men skita i mina gäster och sitta på FL hela kvällen :D

    Näää! Men lite uppdateringar kan ni få. Den här helgen däremot kommer bli bajs, börjar bra med sent jobb och tjafs med sambon!

  • Feltryck01

    Vad har ni tjafsat om? Om det inte är för privat alltså!
    Här var det att sambon ringde mig kvart i tio och undrade vad vi skulle käka till middag, bara en trekvart efter ica stängt.. Händer varenda gång jag jobbar sent.. Man måste alltid säga vad han ska handla till middag och påminna om att han ska handla för att få äta när man kommer hem! Herregud är han inte vuxen nog att kunna handla?

  • Feltryck01

    Paddeln, ja, det skulle jag gjort! För nu visar det sig att fanskapet ätit utan mig! Fast å andra sidan erbjuder han sig att laga mat åt mig.. Fast han har inte packat upp rena tvätten som han lovat.. Hmm.. Vara sur eller inte? :o

Svar på tråden "Nu är jag full..."