Oh, jag har varit supernöjd med PoP skalkläder. Har även testat H&M:s som extravariant, sömmarna gav sig rätt snabbt (trots att det inte användes hela tiden), och det var svårare att få rent, krävdes nästan tvättmaskin för minsta lilla fläck. Med pop:s skalkläder så kunde man få dem hyfsat rena med hjälp av en wettextrasa. Gillar också att skalkläderna är ganska "snygga", H&M:s skaljacka hade verkligen "regnjackakänsla" över sig, medan PoP:s tycker jag känns mer som en vanlig jacka i tyg. Så vi har verkligen använt PoP-jackan i alla möjliga sammanhang, för hela "icke overall"-perioden. Då har vi även köpt en vindfleece till, som vi har kunnat knäppa fast invändigt så att det blir som en fodrad jacka. Byxorna har vi använt som de är, och antingen haft fleecebyxor under när det varit kallt (vanliga, köpt på typ Stadium) eller haft fodrade byxor eller långkalsonger/strumpbyxor under vanliga byxorna, för att det ska bli litet varmare. Dyra, visst, men prisvärda... Jag har utnyttjat rabattcheckar för att köpa på mig de grejerna jag har dock, eller fyndat på rea.