• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir du berörd av detta?
  • MalinEddie
    Natulcien skrev 2013-01-30 21:58:24 följande:
    Jag har noterat det...och nu kom (den mindre roliga) förklaringen... jag försöker bidra så gott jag kan (utan influensa)...  Flört
    Tack, och det menar jag med eller utan feber. Det trevligaste med detta ställe är inte bara att man får diskutera sin åsikt och visa på vad den baseras på utan också att man hittar människor som känns nära utan att man ens träffat dem. Dit räknar jag dig.
    Avskyr CIO-metoder.
  • oktoberbarn2012

Usch vad hemskt, stackars barn!! =(

Snudd på barnmisshandel... skrutten! 

Kärleken till min familj är obeskrivlig
  • Natulcien
    MalinEddie skrev 2013-01-30 22:11:37 följande:
    Tack, och det menar jag med eller utan feber. Det trevligaste med detta ställe är inte bara att man får diskutera sin åsikt och visa på vad den baseras på utan också att man hittar människor som känns nära utan att man ens träffat dem. Dit räknar jag dig.
    Solig
  • MalinEddie

Själv mådde jag väldigt dåligt av att se den videon men såg den under en period då jag och andra var villiga att utsätta oss för att se och  läsa sådant som var så långt från vad vi ens kunde tänka oss bara för att få för ett slut på det hela. Nu hände inte detta fullt ut men vi fick i alla fall uppmärksamhet vilket märktes och många föräldrar backade under den perioden när det faktiskt kom fram vad hon faktiskt står för. Jag ser gärna samma sak igen. Samma skapare, samma metod. Vad skulle ha förändrats?

Avskyr CIO-metoder.
  • Pissenisse

Det värsta är ju att detta är ett "lyckat" exempel. Det krampar nästan i kroppen på mig när jag ser det.

• keron
    Mariohn skrev 2013-01-30 22:09:25 följande:
    JA jag blir illa berörd. Jag fattar inte varför ingen låser in kärringen, 
  • Lian Kesko

Fy klart man blir berörd, kan inte tänka mig att göra så själv även om jag inte ville se färdigt hela videon. 

• oktoberbarn2012
    Frontline skrev 2013-01-30 22:49:16 följande:
    Skulle vara skottpengar på dom som gör sådär Demon
    Kärleken till min familj är obeskrivlig
  • MalinEddie

Skönt att se att de flesta faktiskt ser hur illa det är då det är en del av SHN-metoden.

Avskyr CIO-metoder.
  • Marina80

Jag fattar inte hur man som förälder kan utsätta sitt barn för detta. Hur kan man vara så känslokall mot sitt barn?

Svar på tråden Blir du berörd av detta?