• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir du berörd av detta?
  • Pipidouris

usch vill bara bära honom och vagga honom i mina armar... 

• Pipidouris
    Marina80 skrev 2013-01-30 23:22:09 följande:
    Jag fattar inte hur man som förälder kan utsätta sitt barn för detta. Hur kan man vara så känslokall mot sitt barn?
    jag förstår inte heller hur man kan vara så känslokall.. det är såna barn som växer upp sen och har svårt att få beröring och kroppskontakt.. 
  • purple box

Jag har märkt att fler föräldrar nu tar till 5mm och SHN eller liknande just under separationsfasen. Även de som vet om fasen. Undrar vad det gör med bebisen?

:(

• camelCase

Jag kommer inte till någon specifik videosnutt när jag klickar på länken. Vilken film är det ni talar om?

• skogsvitter
    Höghus skrev 2013-01-31 03:36:40 följande:
    Jag kan inte gå in på AW-länkar för jag blir hysterisk av ilska och sorg. Det hon och de föräldrar som upplåter sina barn åt henne sysslar med är misshandel.
    Håller med!
    Jag var dum nog att klicka fast jag brukar låta bli, det lär jag få dras med ett tag framöver
  • MalinEddie

Detta är ju en stor del av SHN-metoden som sådan, vad den går ut på och hur man når dit enligt boken så att säga. Sorgligt är vad det är som jag ser det. Ni som inte berörs får gärna berätta varför också, har ni använt denna metod själva?

Avskyr CIO-metoder.
  • MalinEddie
    camelCase skrev 2013-01-31 09:37:10 följande:
    Jag kommer inte till någon specifik videosnutt när jag klickar på länken. Vilken film är det ni talar om?
    Ber om ursäkt, såg inte detta inlägg tidigare. Det är en pojk, Vilmer, som ska lära sig sova enligt SHN som visas på videon. Han gråter mycket och "bökar" runt om vartannat, är allt annat än nöjd och tillfredsställd och allt han får till svar är en ramsa "godnatti med sig sov så gott..
    Avskyr CIO-metoder.
  • Drusilla01

Jag vill inte ens titta...

Mina sov mellan pappan och mig i dubbelsängen, och jag är övertygad om att det gjort dem trygga. Jag sov  barbröstad, så det var bara att förse sig med käk när man kände för det! (När de sov på dagen låg de förstås i sin spjälsäng så att de inte skull ramla i golvet, men då la jag ju ner dem där först när de somnat.) 

...the glory that was Greece and the grandeur that was Rome...
  • skogsvitter
    Natulcien skrev 2013-02-01 13:23:02 följande:
    Skräcktanten ska vara med i Skavlan ikväll, och "tala ut"... Kräks
    Jasså? Jag är så trött på att hon om och om igen får uppmärksamhet i media. Blir inte massmedia trött på henne?! Vad ska hon "tala ut" om? Sin mobbingbok mot sin egen dotter, eller är det nåt annat i hetluften nu? Har inte riktigt hängt med i cirkusen på sistone
  • Ekrlsn

Jag klickade på nej, för att nej jag blir inte berörd. Det e inte mitt barn som ropar på mig i filmen. Jag går till mitt barn när någon av dom ropar, skulle aldrig ignorera.

Svar på tråden Blir du berörd av detta?