Blir du berörd av detta?
www.annawahlgren.com/index.php/view/svenska/filmer-ett-sovexempel
Motivera gärna ert svar.
www.annawahlgren.com/index.php/view/svenska/filmer-ett-sovexempel
Motivera gärna ert svar.
MalinEddie: Fortsätt din kamp, den gör skillnad. Jag är lika glad varje gång jag ser ditt nick, glad att det finns människor som orkar engagera sig. Ang länken och TS- frågan så; ja, jag blir berörd. Självklart.
Blir berörd, ja verkligen. Jag såg inte klart videon.
AW verkar som hon skapat sin egen sekt och utför ritualer.
Vidrigt.
Reagerade också på omslaget på hennes bok, hon skrev som svar på Felicia försvann.
Omslaget ser ju ut som ett kikarsikte på ett gevär för fan. Jag såg bara en snutt på Skavlan, men värre dramaqueen får man nog leta länge efter. Och prata så om sin egen dotter.
Usch och tvi.
Har ni läst AW:s självbiografi Momo? Det var faktiskt den som fick mig att inse varför hon är så kall och varför hon behandlar barn som hon gör. Hon är själv gravt anknytningsskadad sen barndomen, skickades runt som en trasa bland släktingar eftersom ingen av föräldrarna ville ha henne.
Mina barn har lärt sig somna själva UTAN AW metoder och dom har inte ens behövt gråta sig till sömns.
Usch! Jag kan inte titta klart. Stackars barn... 
Höghus: jag har läst dem och mycket kommer nog därifrån, däremot är det synd att hon själv valde att inte jobba på den biten och kan se var det felar AW är ju både intelligent och driftig, dock känns det som hon har noll självkritik, vad mer tragiskt är är faktumet att hon lyckats få med så många andra på sina ider om barn, deras sömn och annat, allt är inte dåligt men mycket hon säger är ju rent nonsens och grov okunskap tex hennes uttalanden om ADHD, vaccinationer, och vid minsta kritik slås det bakut på div märkliga sätt på en nivå av en 3 åring. Samtidigt som AW både är stark driftig och karismatisk och behärskar konsten att få folk övertygade både i tal och skrift så lyser den kränkta och ensamma 3 åringen igenom.